minus83kg

Alla inlägg under februari 2010

Av Ana Fryksmo - 10 februari 2010 22:08

Då blev det 90 minuters kibox2 pass, jag var lite orolig att det skulle vara svårt och att jag skulle göra bort mig men det funkade fint. Det var tungt och hårt men det e precis så jag vill ha det så att man bara behöver fokusera sig på träningen,tekniken och fysiken och inget annat. När man är klar så är man hög på endorfiner och har helt enkelt det för bra för att deppa.

giod natt och sov gott   

Av Ana Fryksmo - 10 februari 2010 15:14

Tjenixen!

känner mig fortfarande kymig men ingen förkylning har brytit ut så det blir boxning ikväll och så ska jag försöka sova i ett par timmar se om tröttheten lägger sig lite. Förvisso så har det varit en tung period men de säger att inte finns nått ont som inte för nått gott med sig. Och hård träning för alltid något gott med sig :)

later

Av Ana Fryksmo - 9 februari 2010 23:42

30 minuters löpning styrkträning och 10 min step blev kvällen enkla träning

god natt och sov gott :)
Av Ana Fryksmo - 9 februari 2010 08:49

God morgon!

Idag ska jag träffa en gammal polare från förr så jag är allt lite nervös,man förändras jo en hel del genom årens lopp och folk brukar bli ganska förvånade när de träffar mig mig efter så många år. Jag har jo fått helt andra intressen och värderingar i livet men det kommer säkert att gå bra ändå. Rolig kommer det att bli ialla fall.

Träningen får vänta tills ikväll efter jobb,tur att friskis har öppet till 22 tiden

later

Av Ana Fryksmo - 8 februari 2010 21:26

30minuters löpning och styrketräning blev kvällens träning.Tyvärr så blev min belöning uppskjutet i några veckor men den som väntar på något gott väntar tydligen aldrig för länge.

god natt och sov gott :)

Av Ana Fryksmo - 8 februari 2010 09:21

Har precis kört 60minuter på crosstrainen,det kändes lite tungt men skönt. Jag tror forfarande att jag har en infektion på gång men jag har inte tid och tänka på det nu eftersom jag ska ge mig själv min smärtsamma belöning vid två tiden idag.

Så denna dagen ska helt enkelt rocka men jag vet inte riktigt om jag kommer att kunna träna på ett par dagar;(

later

Av Ana Fryksmo - 7 februari 2010 12:46

Godmorgon!

Jag har sovit så mkt så det e helt sjukt,vet inte om jag börjar bli lite sjuk men jag får hoppas på att det inte e så eller att det är fort övergående.

Vet inte riktigt om jag känner för att träna när jag känner mig så här men jag får väl känna efter lite senare :)

later

Av Ana Fryksmo - 6 februari 2010 10:10

  

  

Gårdagen blev ganska lyckad även om det var jobbigt att vara glad hela kvällen och natten. Jag lyckades fokusera på sånt e positivt i livet och fick det att fungera rätt så bra ändå hur som helst så är jag helt slut och mina fötter värker sjukligt mkt efter att ha tränat hårt på boxningen och efter att ha dansat loss hela natten. Idag blir det ingen tränig.


Ikväll ska vi ut och äta middag med några vänner,det ska bli jätte trevligt men det är ofta svårt för mig att äta ute eftersom jag är veg och ogillar fet mat men det löser sig nog ändå.

later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards