minus83kg

Alla inlägg under september 2010

Av Ana Fryksmo - 10 september 2010 13:27

Tjingeling

Känns lite trist å inte ha intrnet men snart nog har jag det. Jag har kommit igång med träningen å promenaderna riktigt bra,igår var jag på dans i en timme och styrketräning 1h och så kunde jag inte låta bli att jogga i 10 min,det e visserligen inte mkt men det e tillräkligt för tillfället iaf till jag har läkt ordentligt.

Det var sjukt roligt att dansa igår å jag ska nog göra dt fram tills jag kan börja med tuffare tag. Dans rekomenderas varmt :)

Av Ana Fryksmo - 6 september 2010 15:16

Tjingeling

Har flyttat i helgen så det blev inga promenader men jag fick nog med motion ändå, fjärde våningen ingen hiss. Nåja för till fället har jag inte internet så jag kommer att skriva när jag kan. Ikväll blr det löpbandet på gymmet,tyvärr så kan jag inte springa än men snart nog. Tänkte ta ett spinnings pass i veckan dock, för att se hur det känns och om det e nått jag kan göra ett tag.

Av Ana Fryksmo - 2 september 2010 16:10

God eftermiddag!

Det har varit en jobbig dag  så jag kommer inte att ta nån promenad dessutom så har jag så sjukt ont och sjukt mkt att göra  så idag blir det vila. Nu tänker jag äta min gröt med banan och soja mjölk och ikväll blir det 4 bitar mörk choklad med hallon.

later :)

Av Ana Fryksmo - 1 september 2010 15:45

tjingeling

Idag blev det 10 kms promenad med väninan Kirsti och en massa vardags motion

så nu e jag ganska nöjd har dock ganska ont i bysten och ska på åter kontroll imorrn. Jag har ganska mycket saker att göra rent privat denna veckan så jag har svårt att skriva varge dag men gör så gott jag kan.

later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards