minus83kg

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

torsdag

Av Ana Fryksmo - 3 mars 2011 10:40

Tjingeling :)

Det kommer säkert att bli dåligt uppdaterat under ett par dagar eftersom jag är sjuk å tyvärr blir det ingen vasa indoor för mig nått som är för mig skit tradigt då det är nått jag väntat på ett helt år men e man sjuk så e man sjuk ,störigt som fan bara

kan bli bitter för mindre.


Nu gäller det att äta mindre än jag gör när jag tränar men fortfarande tillräkligt mycket mat för att bli frisk och  ha en fortsatt bra förbränning . Kolhydraterna ska forfarande få göra sitt arbete som att fylla musklerna med energi som senare proteinerna skall anväda för att bygga upp musklerna och återhämta de.

Jag skall äta mina 3 mål med två mellan mål precis som vanlig dock byttar jag ut protein pulvret mot frukt eftersom jag får i mig tillräkligt med protein via kosten. Det e viktigt för mig att ha en jämn energi balans så att inte blodsockret tiltar ur och jag får för mig att äta allt jag ser.

Dagens tips är enbart att lyssna på sin kropp och låta den vila när den ber om det och hålla den glad med ett energi balans .


later   

 
 
pinkozzy

pinkozzy

5 mars 2011 18:10

Krya på dig vännen !!!

http://pinkozzy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards