minus83kg

Alla inlägg under maj 2011

Av Ana Fryksmo - 12 maj 2011 20:29

tjingeling


Har tränat hårt och det kommer att bli ännu hårdare nu för jag känner mig mest som en hjärndöd zombie och behöver lösa mina motgångar som tur e så hittar jag ofta lösningar när jag tränar .

Det känns ganska konstigt att det inte är min vikt  som är det största problemet  för mig för till fället utan allt det känslomässiga.

Känner mig som en tickande bomb som har fastnat å inte riktigt kan sprängas.

Nu när jag har nått många av mina mål så borde jag må bra men jag känner mig bara ihålig och tom men jag ska inte gnälla mer för solen kommer nog att gå upp för mig igen

later

Av Ana Fryksmo - 11 maj 2011 14:42

tjingeling!

Har inte haft någon jätte stor lust å skriva men träningen går finemang

har dock svårt för att låta bli vissa godsaker men a well så länge inte vikten går uppåt så antar jag att det inte gör så mkt.

det är äntligen fint väder och då hatar jag att sitta inomhus och glo men tyvärr så e det ett måste ibland och idag är en sådan dag eftersom jag måste tvätta,det värsta är att jag tvättar rena kläder eftersom det brann i lägenheten under min och mina saker stinker rök då min lya blev lite rökskadad,ska inte sitta å gnälla för där e de som har det mkt värre,dessutom så har jag power walkat och umgåts men min underbara vän på fm och ska på zumba men min andra fin fina vän kväll

så summan av kardemumman blir ändå en härlig dag

later



Av Ana Fryksmo - 5 maj 2011 11:14

Tjingeling

Då var årets första lopp för lilla mig avklarad (vårruset), det var sjukt mkt folk och allting kändes lite små flummigt och difust. Strax före start regn kom det hagel regn och blåst men lagom till löpningen startades blev det solsken fast så klart så sken solen glasklart in my brain hela tiden. Våruset var kanske inte det roligaste loppet men det var trevligt ändå . Ingen tid att skryta om men heller inget att gråta över

Nu är det dags att förbereda sig inför blodomloppet :)

later :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards