minus83kg

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Ana Fryksmo - 14 oktober 2011 20:26

tjabba! :)


 Då forsätter jag som lärling på funktionella passet fast idag tränade jag brevid en annan ledare som jag ska hoppa in för ett par dagar i november, inga konstigheter att lära in passet och heller inget svårt men det är ju lite jobb att skriva in alla rörelsena i en sammanfattning till mig själv så jag inget missar. Jag har mkt att komma ihåg men har antecknat och beskrivit allt så nogrannt jag bara kunde så det blir så bra som möjligt. Jag tränade med i passet och på fredagar då hon har det passet kör hon två likadana pass efter varandra och det kommer jag också att göra när jag ska vikariera för henne. Det var riktigt kul och ska bli spännande att leda gruppen ,det är inte samma sak att leda som att träna med i passet ,jag tror inte att det blir några problem men man vet ju aldrig alla passar inte till allt. Som sagt så är fighting och spinning min grej men jag är mångsidig och har stort förtroende på mig själv när det kommer till träning. :)


 Men nu är jag trött och ska titta på film med Andy , Önskar alla en härlig fredags kväll :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards