minus83kg

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Ana Fryksmo - 26 oktober 2011 23:38

 

yo!


Det har varit en händelse rik dag och jag har varit ganska social,träffat två polare,tränat och varit i lomma och köpt jultidnigar av min bästis som är min lilla brorsdotter eller lilla och lilla,hon är tio år på väg mot elva men det känns som att hon är fyra fortfande. Jag blir som ett barn själv när jag leker mid Paula och har svårt att inse att hon håller på att bli stor. Min bror och jag står varandra ganska nära så  Paulita som vi kallar henne blev även min gudsdotter, eftersom jag inte har barn själv och mina andra syskonbarn bor i chile så blev det och naturligt att vi umgås mkt med brossans familj och paulita är våran ögonsten. Jag älskar självklart alla mina syskonbarn och syrrans töser är också mina gudsdöttrar ,min systerson är åtta år yngre än mig och har en liten gosse själv,tyvärr har jag inte varit i chile på några år så jag har inte träffat syrrans barnbarn,men tids nog dock så är de alla lika viktiga för mig.


På Spinningen så kickade endorfinerna loss rejält och jag tog i för kung och fosterland ,riktigt härlig känsla ,lite förvånande dock eftersom jag var så besviken över att boxningen blev inställ men väl på plats så gjorde det liksom inget. Jag nådde en härlig punkt med min träning och nu är jag pigg,glad, lugn och harmonisk och med dessa ord så önskar jag er en god natt


later :)


Av Ana Fryksmo - 26 oktober 2011 14:14

Aloha


Är lite bvesviken för jag skulle boxas men tränaren är sjuk så det blide inget :( . Nåja inte värre än att jag får gå på ett spinningspass och få inspiration till på köpet. Jag mår helt hyfsat idag,har varit ledig från jobb och tom varit i stan och fikat med en polare,och nu inväntar jag inväntar jag kaffe besök av finaste kirsti.k

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards