minus83kg

Alla inlägg under november 2011

Av Ana Fryksmo - 4 november 2011 08:31

God morgon!


Åh det var det fedag men det blir ingen spännande helg för jag ska jobba hela helgen och det blir långa dagar.

 Urh jag som e så trött :(. Om nån timme ska jag gå för Jenny och köra funtionell träning två pass efter varandra, jag är lite nervös så klart men det ska nog gå fint. I onsdags så gick det jätte bra fast det var inte riktigt likadant, och nu blir det ju riktigt tufft med två styrke pass efter varandra men klarar jag detta så klarar jag nog det mesta, efter passet så är det bara att flyga på kvasten till andra sidan stan för att jobba vidare på mitt andra jobb, hoppas jag är fräsch och pigg när jag kommer fram bara. styrka /funtionell träning  tränar jag själv ofta men det är skillnad att leda andra än att träna själv,jag tror att jag är nervös för att det är en stor grupp och har en liten på mina egna pass,mkt lättare. Jag har hoppat in för kollegerna ett par gånger och det har varit sjukt roligt men en stor utmaning, Jag vet at jag har kunskapen och tekniken men lika väl e jag nervös och orolig, ingen vill jo göra bort sig. Som tur är så har jag väldigt lätt att dölja min osäkerhet och halvkassa sjävförtroende och det det är e jo en fördel. Ah slut nojat nu ,jag vet igentligen att det kommer att rocka!

later sötisar :)


Av Ana Fryksmo - 3 november 2011 21:08

Tjingeling


Sov över hos vänninan Kirsti i natt,vi hade en liten fjortis kväll efter träningen och vi snackade massa skit,fnittrade och fikade sen så vi satt uppe halva natten . Idag började vi dan med en härlig frukost och drog vi till simhallen i trelleborg där hon bor och simmade i en timme,bastade lite och mös. Hon bjöd mig på en grekisksallad som smakade helt underbart. Klockan bara sprang iväg och det blev dags för core träning,hennes pass då i 45 min,45minuters vila och mitt eget pass Spinning då som rockade och var fullsatt :)

Nu är jag ganska trött och måste få i mig lite näring och lägga mig för det blir en lång dag imorrn. Börjar på hälsanshus kvart i tio och ska köra två pass i funktionellträning vid tolv när jag är klar så blir det att jobba kvällen på mitt vardags jobb :)


God natt och sov gott sötisar

Av Ana Fryksmo - 2 november 2011 11:20

 

 
Av Ana Fryksmo - 2 november 2011 00:43

Jag är riktigt trött !

Helt slut faktisk men är jag sömnig inte direkt ,sov jag inatt?!  mm typ två timmar men lyckades vara på strålande humör hela dan ändå, problemet är jo att jag inte kan sova nu heller och gudarna skall veta att lite sömn hade gjort susen för min lilla kropp men icke sa Nicke, min hjärna vill inte helt enkelt och då är det helt meningslöst att ligga och grubbla, så här sitter jag och surfar lite på nätet med ett glas  mjölk. Jag passar på att oroa mig lite inför dagens tandläkarbesök som jag hoppas blir det sista på ett bra tag framöver.När jag ändå är igång och är lite olig över det så kan jag lika gärna vara lite nervös inför ikväll då jag går för Jenny och ska köra lite maskin träning och funtionellträning/styrka, men det var väl oxå allt jag har att vara nervös över haha. Nåja det som inte dödar härdar fast det hade varit bättre att det sövde mig istället så jag fick Sova. Jag älskar att sova,det är en mkt behaglig och trevlig aktivitet som inte verkar existera i mitt liv just nu, nä nu överdriver jag men jag hade tyckt väldigt mkt om att somna :)

Nu är jag lite gnällig och dryg så jag önskar er en gott natt och gör ett sov försök till att somna i min varma goa säng  samt wsom jag inte väcker min underbaraste Andy <3


Kramiz bananiz

Av Ana Fryksmo - 1 november 2011 22:11

Blogg award


Jag har fått en Blog Award av finaste sussie vars blogg jag råkade halka in på och gjorde ett stort intryck på mig då hon har en kraftig kämpar glöd och verkar vara naturlig och väldigt gullig :)


Varför började du blogga : jag började blogga för nästan 2 år sedan för att motivera mig själv till att hålla en sund hälsa och livstil, perfekt med en öppendagbok om kost träning och lite ditt och datt


Vilka bloggar följer du : jag följer några vikt och träningsbloggar på folk som inspirerar mig skarpt!

badgear  livsvinst  tjocka tanten coyntha och självaste  sussie  och det är även de jag ger min bloggaward till



Vilken är din favoritfärg : Rött och Svart


Vilken är din favoritfilm : Blood in blood out, Matrix (ettan) och terror på Elmstreet men det finns massor med kuliga filmer så det är igentligen svårt att svara på.


Vilket land/länder vill du besöka & varför : Cuba och china för att det är så stor kontrast från alla andra länder jag har varit i och finner att där finn mkt spännande historia. Skulle vilja åka världen runt också :)


Länka till den du fått Awarden ifrån. Fullborda de 5 meningarna & skicka till ytterligare 5 bloggare :)


haha har säkert gjort fel men men, ni behöver inte länka och skicka vidare ,tyckte bara det var lite kul att nominera er som inspirerar mig så djupt   :)


 

Av Ana Fryksmo - 1 november 2011 15:59

Tjingeling!

E bara inne lite snabbt före träningen, Idag blir det super tisdag med Zumba funktionellträning och vattengympa dock inga pass jag själv leder men två av de leds av en av mina bästa vänner så på tidsdagar så försöker jag gå på hennes pass och det är riktigt kul dessutom så umgås vi samtigt som vi får träning,perfekt va?!

Vi passar på att gå på Beatas zumba pass kl 17 när vi ändå är lite små hurtiga :)

Normalsätt skulle jag ha tränat boxning men efter tragedin som hände min tränare så har jag ingen lust med det just idag men det kommer igen,behöver nog bara några dagar för att verkligen förstå vad som hänt,det är väldigt overkligt för mig just nu men jag försöker fokusera på träningen och familjen så kommer jag att kunna ta till mig det som hänt


Nä måste packa min väska och göra i ordnig min protein drink .


later


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards