minus83kg

Alla inlägg under december 2011

Av Ana Fryksmo - 3 december 2011 21:41

tjenixen


Tyvärr är  jag fortfarande sjuk så jag hoppar bara in å önskar en trevlig helg och kramizar i mängder   

    

Av Ana Fryksmo - 2 december 2011 16:30

Tjingeling


Jag sitter här på min rast och är helt slut igentligen och önskar att jag var hemma i min säng och sov med ett varmt

och skönt täcke över mig men man kan inte få allt här i livet.  Vilar vilar och vilar från träningen och det suger men jag har inget val direkt för jag har inte krafter och så vill jag bli frisk från denna vidriga förkylningen.

Nu e rasten slut men jag återkommer

later :)

Av Ana Fryksmo - 1 december 2011 10:00

tjingeling


Jupp jag är skit förkyld och chillar och vilar,igår blev det ett par promenader men thats it.

Jag e så pass kass så det blir tränings vila resten av vecka, måste dock försöka mig på att jobba i helgen för att annars blir det panik och extrem personal brist. Jag vill inte ställa till det för arbetskamraterna.vet jo hur det e att arbeta underbemannat.Så länge jag inte får feber så fixar det sig nock.


Andreas fyller 34år idag och vi har boka bord på rastaurang bara vi två ,tyvärr orkar jag inte med folk och kalas idag och till helgen jobbar jag tuffa pass så då har jag inte tid och hade jag haft det så e jag jo helt slut pga förkylningen

nå väl Vi får säkert en mysig dag bara vi två.


later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards