minus83kg

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Ana Fryksmo - 8 mars 2011 10:08

tjo

Ja ha då e man inne i den yngre medelåldern så detta e asså att vara över 30, min stora skräck åh vad trist det är men mest sorgligt eftersom jag hade väntat mig att jag skulle vara förtvivlad eller nått men jag känner nada ,inget det e helt tomt asså. Jag har gått runt å haft panik inför denna dagen ,inför att vara 30 plus och inga barn inget hus och grejor men istället så känns det mest glatt och dessutom så har jag uppnått andra saker i mitt liv och jag har ju några år kvar för att fixa resten ha ha.


Jag har uppnått mitt delmål viktmässigt inför min 31årdag nu e det den svåra biten kvar, men jag går in i den utan skräck och jag vet att bara jag är tillräkligt mål inriktad så kommer jag dit sakta men säker för här ska inget stressas fram det får ta sin tid då det är relativt lätt att gå ner men ett helvete å hålla den.

så det e bättre sakta men säkert än snabbt å kortvarigt .

Nu har jag e jag fortfarnade lite kass men jag promenerar vartenda dag :)

i ur och skur förhoppningsvist kan jag springa redan på fredag

later :P


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards