minus83kg

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Ana Fryksmo - 30 mars 2011 16:11

Tjenixen ;)


Började dagen med en härlig jogg tur på ca 10km med min fina vän Zassa och jag måste säga det att hon är enastående grym ,från att inte vara jogg van till att springa ca milen är helt enastående så all min cred till dig gumman. Zassa om du ser detta så ska du veta att jag är helt övertygad att du kommer och nå ditt mål utan några som helst tvivel!


Är sjukt peppad idag och så känner jag mig ganska pigg så jag tog en liten cyckeltur före jobb ,det är inget grannt väder direkt men det är skönt i luften dessutom så är det underbart att slippa snö och kyla.

Ikväll har jag nog turen med mig eftersom striptease areobicsen är tillräkligt sent så jag ska hinna med det efter jobbet så jag blir mkt glad eftersom det är sjukt roligt och så är jo ledaren hård så det är bara plus plus på det mesta idag.


Det låter som om jag tränar väldigt mycket men min kropp får vila oxå och denna veckan blir det två hela dagar så min kropp hinner återhämta sig .


Kroppen behöver bränsle om man tränar mkt och hårt så en allsidig kost och lite extra proteiner står högt på min lista :)

Nu ska jag göra nått vettigt efter som rasten strax e slut

Later   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards