minus83kg

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

skogen

Av Ana Fryksmo - 20 maj 2012 20:07

yo!


Efter jobb så drog vi till bok skogen och sprang 10kms slingan, kändes fett bra var super pepp och försökte hänga med i Andys takt så gott jag kunde. Andningen var riktigt tung men det var väntat eftersom jag hoppade över allergi tabletterna idag,då jag inte ville bli så trött redan innan jag en började springa. Det är svårt att förklara eftersoim jag blir trött av allergierna och astman som påverkar min andning negativt men tabletterna gör mig väldigt trött både fysiskt och mentalt. Ah nu låter det som gnäll fast jag menar tvärtom. Det jag menar är att det var tungt men ännu roligare än vanligt nu när jag slopade medicinen. Naturligtvis  hoppade jag inte över inhallatorn det skulle jag aldrig våga klart. Jag tycker att löpning/jogg är det absolut roligaste jag vet,allergin/astma är aldrig nått som hindrar mig från att springa däremot så ställer höfterna till lite brå ibland så jag springer/jogga inte så ofta och mkt jag vill men huvudsaken är att ag gör det ag älskar och det mina vänner e LIVET <3


har fått lite frågor som jag inte lagt ut,ang min vikt och bantning om varför jag inte skriver så mkt om det och mitt svar 'är att jag  har en normal vikt ,ingen övervikt så jag nöjer mig trotts att många finner att jag är mullig eller kurvig,jag arbetar aktivt med att acceptera att jag är tillräklig som jag är och att jag har kämpat hårt med min vikt för att bli frisk och inte för att insjukna på andra hålllet. Jag skriver sällan om bantning då jag inte sysslar med detta. Ibland går jag upp några kg som jag gärna inte vill behålla så då dra jag in mitt kalori intag litegran och hokus pokus med tid och vilja så ordnar det sig. Jag ger inga tips angåede en massa DIETER eftertsom jag inte har några att ge men anser att slv är något som e häölsosamt och mitt råd till folk som vill gå  ner i vikt är kalori in och kalori ut .man måste förbruka mera engergi än vad man konsumerar,

Personligen äter jag en allsidg kost (vegetarisk då) och fösöker äta mat jag mår bra av ,naturligtvisst så måste jag alltid tänka på vad jag äter och ha nån form av kontroll vill inte tillhöra statistiken som går upp allting igen.

Jag tränar väldigt mkt anser jag själv iaf och då äter jag därefter för annars hade jag aldrig orkat.

Nu predikar jag inte om att ni inte får gå på olika dieter ,jag förespråkar bara ingen direkt möjlig SLV eller  VV iså fall. Alla ni som kämpa på med viktminskning kämpa på !!!!!!!

Ge aldrig upp rätt som det är så händer det vad ni än gör eller vilken metod ni än använder håll er till den o tro på er själva men svält inte.


later

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards