minus83kg

Alla inlägg under maj 2012

Av Ana Fryksmo - 6 maj 2012 19:44

tjingeling


Vad vore livet utan cyklar?! Speciellt om man bor i malmö där det är ett stenkass till allting,med cykel är det smidigt att ta sig fram och man får motion på köpet. Har man ont i höfter så är cykel en toppen motions form,är det varm så är det skönt att cykla ja det finns bara positivt med cykel och jag älskar min, den är cool snygg och skön. Idag fick min svart röda mountonbike följa med på en liten tur på 12 km, hade det inte varit för att jag skulla jobba eftermiddag så hade jag cyklat ett par mil till,det bästa är att det känns inte ens som träning


later sweatis  

Av Ana Fryksmo - 6 maj 2012 12:21

 

självklart en liten promenad i brössarp :)

Av Ana Fryksmo - 5 maj 2012 12:24

  

Ha en trevlig dag och hoppas ni är lika pigga och glada som mig :)

Av Ana Fryksmo - 5 maj 2012 12:07

yo!!

Började dagen med ett zumba pass på hälsanshus,vilken underbar början på min lördag.Alltid gott att börja dagen med en massa glada människor som dansar och svettas till hög musik i en massa roliga färger på kläderna och tofsar på huvudet typ.


I eftermiddag åker vi till Andreas mormor i brössarp på kalas och jag som älskar österlen,det är så fruktansvärt vackert. Vi promenerar ofta där om somrarna,bland annat så är stenshuvud ett av mina favvo ställen där jag också kör lite funtionellträning och kampsportsövningar när där är lite folk.


Nä det är dags att göra det bästa jag kan utseendet inför kalaset


later sötisar


Av Ana Fryksmo - 5 maj 2012 00:00

 

Andreas är den som inspirerar och taggar mig till att träna, han jobbar och sliter är en snäll och fin make och hittar alltid tid till träning,han lyckas alltid inspirera mig och han är den som fick mig till att gilla träning så vida pass att det har blivit en livstil för oss. Andreas har en fantastisk kropp och det förtjänar han att höra trotts att kommer att döda mig för att lägger ut denna bilden då han är väldigt blyg.

(han dödar mig inte på riktigt asså)

Andy du e bäst   

Av Ana Fryksmo - 4 maj 2012 23:09

Tjingeling :)


Fy faan vilken perfekt dag, vaknade upp med träningsvärk från lucifers hem i mina lår då min lilla cykeltur resulterade i 55km igår och dessutom lite sparkcykel med brorsdottern.

Hur som haver så vaknade jag jo med värk men bestämde mig kvickt för att dra till Jennies funtionella pass och köra lite lätt och fuskträna typ men naturligtvist så fuskade jag inte då jag blev så fett pepp väl på plats.

lite av en snabbdusch och en 6kms cykeltur till jobb efteråt där jag hade en sjukt rolig kväll .Arbestkvällen väl över så ville gubben till gymet och tja varför inte tyckte jag för jag kan jo alltid slö träna men väl där så lyfte jag tyngre än på väldigt väldigt länge. Körde fria vikter och skivstång Axlar,triceps biceps,mage, stela marklyft, ryckstöt,militärpress och lite uthållighetsträning avslutade med intervall träning på löpbandet på 32min , väl färdig så tog jag en liten cykeltur på ca20 min. Jag kan lätt påstå att jag är mkt nöjd med dagens prestationer och det bästa är att trotts att jag har kämpat hårt och tränat tufft så har jag energi kvar men straffet kommer väl imorrn :P


Jag brukar inte slö träna men pga träningsvärken så tyckte jag att det var bättre att slö träna än att sitta hemma och tycka synd om mig själv men det gällde bara att ta sig fram så blev det jo toppen. Många gånger när motivationen träter så ska man dra på sig träningskläderna och tänka framåt,det kanske är svårt att ta sig dit men väl där så blir det jätte bra ,för vissa människor känns det först skönt efter träning och då kan man försöka visualisera den känsla där det känns skönt och gott,där man är lite stolt och nöjd med sig själv så går det lättare at ta sig dit . Det är värt att testa ialla fall :)


god natt och sov gottigt sötisar  


 

Av Ana Fryksmo - 3 maj 2012 16:56

 

Av Ana Fryksmo - 3 maj 2012 16:35

tjingeling:)


Fy bubblan! Borde skämmas så kass jag e på att skriva i bloggen men a well mitt liv rullar på i vanlig ordning om än med lite för hög hastighet fast så är igentligen jämt. ligger i med träningen ,vännerna gnäller att aldrig är tillgänglig men man måste leva sitt liv som gillar speciellt när man är i sina bästa år, men man måste faktisk oxå göra en liten lucka för famil och vänner och det är precis det jag försöker men ibland så ryks jag med i miljontals saker och projekt liksom.Jag lovar dock mina vänner att jag ska bättra mig men vad sägs om att ni hänger med till skogen eller kanske gymet  jag varför inte på zumba eller på lite mma. Ok ok jag fattar att ni tycker att det är lite läskigt eftersom jag e så grym :P ,men lite box sparring är väl inte läskigt iaf :)


Velig

Idag är jag lite velig på om jag ska cykla till lomma och hänga lite med brorsans familj eöller om jag ska sparras,riktigt svårt val fram och tillbaks till lomma blir det 3 mil,har redan cyklat 1,5 mil hmmmmm,har en timme på mig att välja men det är fett svårt assåå .........................................


Ne måste ta en dusch och göra lite I-lands val

men vi hörs senare mina fina   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards