minus83kg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ana Fryksmo - 19 augusti 2012 04:29

Morning


Då vart det växjö dags :)



Idag bryter jag fastan eftersom det blir  konditons träning till tusen och jag vågar inget annat, slutade käka vid 16 igår så det är igentligen inte världens undergång för mig. Jag hade säkert fixat träningen ändå men nu har jag valt att göra så här iaf. Första passet blir 9,30 (boxning) och avslutar mitt sista pass vid 15,20 (spining) så jag har lite att göra idag.

Jag har packat och packat om för att jag svettas som attan så jag  måste ha kläder tillräkligt för att det ska kännas bra, vill jo inte gå in på passen efter och känna obehag för svetten är intorkat eller för att hela kroppen kliar och inte heller vill jag stinka :P Antecknings blocket får jag fan inte glömma. sen slängde jag ihop en proteinrikt pasta(fk) sallad såg till så protein pulvret e med  nån bars och så redbull och vatten flaskan. Ja nu e jag nog fan redo att rulla till växjö


På schemat står det boxning ,funktionellträning och 2 spinning pass,detta kommer att bli jätte spännande och kul

lite nervöst bara sen är det jo lite nervöst och så är jag lite av en yrmaja så jag är lite orolig över att jag glömmer nått viktigt hemma, aja i såfall så dör jag nog inte hoppas jag :P


Ne måste dra


later


Av Ana Fryksmo - 18 augusti 2012 16:27

Har ätit lite för mkt men gott va det och så sker det max 2grr i månaden så happy weekend :)

Av Ana Fryksmo - 18 augusti 2012 04:18


lönt med helg om man ändå inte sover, vaknade halv fyra och gick upp för att packa min väska till gymmet och insåg att fan, för det första så är jag ledig idag och för  det andra så är det vilo dag för att jag ska orka med morgondagens äventyr,jag ska jo till TOPPconventionen (inspirationsdag) i växjö och träna för att få lite inspiration inför mina egna pass. Antar att jag kanske är lite små nervös inför pass med så mkt andra ledare, åh tänk om min kondition inte är tillräklig eller om jag skulle göra bort mig............................ah tankarna är många.

Som jag nämnt tidigare så har jag förr haft jätte svårt att gå på pass och träna med andra människor men det har vänt och jag leder jo mina egna pass i spinning och funktionellträning/styrka, men det betyder inte att inte det blir nervöst och det är naturligt att lite av känslorna kring det hela kommer tbax. Men samtidigt så låter jag inte mig styras av dåligt självförtroende för att det är bara en förbi passerande onödig känsla. Jag ska dit med ett par kolleger på hälsans hus,jag ska dock bara gå ett pass ihop med en av de för vi leder jo olika pass men det är skönt det med ,kan jo bli lite flamsigt annars, jag har jo valt 3 insirations pass men tagit ett fjärde bara för att det är kul och ja det är bara vänta och se ........................................... spännande :O .


Önskar bara att nervositeten och de osäkerhets känslorna var obefintliga men men man är väl inte mer än människa :P


Nu måste jag försöka sova lite till



later sötisar

Av Ana Fryksmo - 17 augusti 2012 19:14

Efter jobb tog jag en lång promenad med blondi som resulterade i ca 2mil och en trött liten Ana med trötta små ben så det blir ingen festival för mig ikväll inte utan att jag ska mysa ner i soffan käka lite gotte och glo på tv,tycker jag mig lite väl förtjänat efter en lååång dag :)


Imorrn e det vilo dag och även lite middag med gubben och möjligen en tur till bad huset eller festivale,ja vi få la se


ha nu en fin fredag !


TGIF


Av Ana Fryksmo - 17 augusti 2012 04:35

Wtf, hade jo tänkt träna ikväll men jag vaknade med tuppen och drog upp Andy som sällan tackar nej till gymmet
så här e vi och det e militär press i fokus :)

Av Ana Fryksmo - 16 augusti 2012 04:55

 


Awsom träning skönt topp :)



Av Ana Fryksmo - 15 augusti 2012 10:32

NY dag Nya tag och Nya möjligheter


Allting känns bättre idag fast min kropp är lite öm, har dock sovit sen sju tiden igår kväll, kanske inte så konstigt att man är lite öm i kroppen. Trycker i mg c vitaminer och äter allsidigt eller ja så allsidigt det går som vegeterian.

Har även intagit 2 alvedon och hoppas på att  min form fortsätter bli bättre,får ta denna dag som vila tyvärr trotts att jag vaknade med överfett tränings lust, nåja bara att svälja lusten för jag vill verkligen inte bli kass till helgen.


Jag tänker inte sitta och tycka synd om mig själv utan att det får bli en promenad c-vitaminer ,alvedon och vila och ja jobba då så klart. Tror faktiskt att jag har vätske brist då jag svettats floder i nårra dar, jag svettas alltid mkt men nu har det varit absurt mkt, så jag kör lite vätske ersättning oxå sen blir det morgonträning imorrn.



later sötisar

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards