minus83kg

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Back n track

Av Ana Fryksmo - 26 september 2012 12:23

Tjingeling


har vilo dag från gymmet så idag är det  är konditionspass som gäller  och då satsar jag på min spinning,har dock gjort en liten ändring i passet så det ska bli trevligt att testa ikväll,för övrigt måste jag ta det lugnt för jag har nån förkylning som jagar mig men den vill liksom inte riktigt bryta ut .


Rent styrkemässigt så ser det bra ut för mig blir lite starkare för var dag som går men jag har en tendens att bli lite rastlös och otålig, som att att jag får för mig att jag är jätte svag efter som Andy är stakare eller att vilan gör att jag tappar styrka när det i själva verket är tvärtom. Normalt sätt så hade jag skitit i vilket och dragit till gymmet ändå ,man kan nog säga att jag är lite envis och har en liten tendens att göra lite hur jag själv vill men nu har jag varit engagerad och lytt mitt schema med små ökningar nya övningar vilodagar vilo veckor detox ja you name it. Med stor skeptism började jag följa mitt schema och se på katten,det funkar jo!! Jag har ökat i styrka,har tvingart mig själv till att göra precis som jag har bestämt i förväg och jag verka klara av att hantera strukturer 


later :)

Later :)

 
 
Ingen bild

Mina

26 september 2012 17:59

hahahhaha trodde inte det gick att tämja dig :P

Ana Fryksmo

26 september 2012 18:01

hahahah vet inte hur jag ska ta det eftersom du e min mma tränare men som du själv brukar säga Det är är inte jag som blir tam utan som som tämjer blir tämjd :P

 
Stamp-E

Stamp-E

27 september 2012 08:04

det du skriver är nyckelord för att lyckas oavsett man sätter sig för: att göra det som man bestämt i förväg. Den enda man lurar annars är sig själv och man vill inte göra sig själv besviken. Det är ok att man kanske gör passet på halvfart, det viktiga (tycker jag) är att jag gör det och gör det som jag ska. Sen att man kanske inte springer hela tiden utan istället går fort, so f-ing what, man tog sig dit och gjorde det man skulle, och nästa gång så gör man det som vanligt.

http://stamp-e.bloggplatsen.se

 
ana

ana

27 september 2012 09:29

sant sant :)

http://minus83kg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards