minus83kg

Alla inlägg under september 2012

Av Ana Fryksmo - 11 september 2012 07:43

Drömde att jag körde stenhårt pass på gymmet i heals och kläning pust jävla tu det var en dröm,annars hade det vart lite tufft, e på gymmen men ser ut precis som valigt :)

Av Ana Fryksmo - 10 september 2012 15:22

 


tjingeling


Äntligen är denna fryktansvärda helgen över, jag har jobbat långa tunga dagar och det ända roliga och aslappnande som hänt är träningen. Idag är jag delviss fri har sovit länge och vilat min super stressade hjärna ordentligt.

Ikväll är det spinning som gäller så jag jobbar jo några timmar men just hh är så jäkla kul så det känns som nöje förvisso är pappers arbete lite mindra kul men som sagt det får inte vara för lätt :)


 Deffen


Lite hårt att hålla igen speciellt då jag inte har ätar dag men iaf minus ett kg så får fortsätta vara strikt ui ett par veckor till men ätardan är ett måste på lördag



later

Av Ana Fryksmo - 9 september 2012 04:17

Av Ana Fryksmo - 9 september 2012 03:58

Morgon träning och benböj i fokus

Av Ana Fryksmo - 8 september 2012 21:39

Aaaas fi faaaan måste seriöst öva på dips,man kan inte va bra på allt men man kan alltid bli bättre på allt .

min kropp känns tung som bly :(

Av Ana Fryksmo - 8 september 2012 05:42

 


Lite ball med fejjan,rätt som det är det nån som lägger in nån kul gammal bild. Detta är en en mina absolut bästa vänner hennes förstfödda och min brosdotter.


shiiit vad tiden springer iväg,saknar inte min fysik eller mitt sätt att leva på men jag hade jo skit roligt samtidigt som jag var fortfarande lite destruktiv. När jag hittade denna blev defintivt lite nostaligisk även då det var precis i slutet av en Era .



later

Av Ana Fryksmo - 7 september 2012 13:12

tjingeling


Då vart det fredag och det blir en lång dag för lilla mig då jag började 09.30 på hh och hade dubbel pass i funtionellträning. Hade full grupp och det är början på terminen så det var skit mkt pappers arbete men men allt kan inte vara dans på rosor för övrigt är det skit roligt att jobba på hh. Jag har inte kört lätta vikter på hela sommarn eftersom vi har haft stängt och jag tränar mest med tunga vikter när jag tränar privat men det var fan så hårt att köra många reps i 2kgs hantlar OMG säger jag bara. Det är extra tufft när man ska prata när man tränar och det måste man jo om man ska leda andra genom passet.


Nu har jag en liten paus inför ännu en spännande arbets kväll


later

Av Ana Fryksmo - 6 september 2012 21:16

E SÅ JÄVLA LYCKLIG SÅ DET ÄR LÖJLIGT !!


JAG FUCKING LYFTE 102,5 KG I MARKLYFT SOM OM DET VORE 80 UTAN NÅGRA SOM HELST BEKYMMER

JAG E CHOCKAD OCH SER ATT TRÄNING GER FÄRDIGHET!

jAG KOMMER ATT BLI STARK STARKARE STARKAST !!!!


SUSSA SÖT    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards