minus83kg

Alla inlägg under september 2012

Av Ana Fryksmo - 4 september 2012 09:52

 

finaste paula <3  

charmig höna :P

Av Ana Fryksmo - 2 september 2012 06:08

Morning


Idag blir det en utflyktsdags för efter gymmet blir det till att köra till pannkaksladan i höganäs med brorsans familj, både Paula och Andy  är  helt exalterade över pannkaksbuffen och har redan bestämt vad de ska käka för pannkakor hehe

självklart ska vi inte bara äta pannkakaor vi ska titta lite på djuren oxå :P


hoppas ni alla får en härlig söndag <3

Av Ana Fryksmo - 2 september 2012 05:48

        

Jag är den lilla svarta med röd-tshirt  näst längst till höger,det se ut som min mage e enorm men det 'är den inte det e  bara vinkeln :P

Av Ana Fryksmo - 1 september 2012 17:54

   


Tjingeling

Har haft en riktigt härlig dag som började med gymet där jag lyckades bänka 55kg  och det vill jag lova átt det är en stor grej för mig även då målet är att i slutet av året klara av 70kg så det är bara att kämpa vidare. Drog sedan bort till hälsans hus och körde ett zumba pass hos kollegan beata då jag behöver öva på att jobba med höfterna för att bli en riktigt bra fighter,låter kanske lite skumt men att kunna använda höfterna i mma är viktigt så jag lyder Marina som är min mma tränare och kör nått zumba pass lite då och då, skit kul men väldigt tufft för mina förslitningsskador men jag e inte den som e den ,för att bli duktigt på att slåss så måste jag kämpa lite och bita ihop å glad ut när det är tufft. Det gäller iof alla målen man har,man måste kämpa hårt för att få det man verkligen vill ha,Jag vill bli stark och grym på mma så jag kör så tufft jag kan och vet att jag kommer att lyckas för allt annat är otänkbart!

Slutligen så körde jag mitt eget pass Spinning, som resulterade i ett toppen pass och tjejerna var fulla av liv och energi och det kickade igång mina endorfiner till  tusen. Finns inga ord och jag kan inte sluta påpeka hur grymma tjejerna är ,de motiverar mig till att träna och köra hårda pass och självklart så är det tack vare de jag älskar mitt jobb på hälsanshus!


Efter en härlig träningsdag så stack vi till svågertorp för att köpa en ny dush slang och en ny säng ,tyvärr måste vi vänta 5 veckor på sängen men hell yeah ,det kommer att bli awsome att äntligen få en bra och härlig sovplats då den gamla sängen håller på att falla ihop :P


Igår

Igår vart det vila från gymet och jag nöjde mig med en liten cykel tur.

På kvällen blev det till att dra på en klänning lite spackel och en tur till bian för att se snabba cash, jag har lite kass filmsmak men jag tycker att filmen rockade den var fet och spännande  :)


ha en trevlig lördag <3

It

Av Ana Fryksmo - 1 september 2012 07:35

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards