minus83kg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ana Fryksmo - 11 oktober 2012 06:18

Ah herre min skapare vilken känsla att få vara gymet,kör dock min deload vecka pga min axel men jag får iaf träna om än med låga vikter.bättre än inget liksom.


Här e dagens bild :o

Aj

Av Ana Fryksmo - 10 oktober 2012 11:17

tjingeling


jag är så jäkla arg och besviken över att den här jädra smärtan inte ger sig  iväg,j ag som är så träningssugen pust.

Det ända rätta är att vänta ut den men jag vet inte hur länge innan jag blir tokigare än vanligt. Igår var det under all kritik jag hade så ont att jag sov bort hela dagen och kvällen men idag känns det bättre och jag måste iväg och jobba dessutom,så det är bara knapra  ipren och smörja med voltare och se glad ut .

Hoppas att det blir bra imorrn


later

Av Ana Fryksmo - 9 oktober 2012 10:53

Fy faan vad jag hoppas att cris cyborg kommer tillbaka lika badass som alltid fast utan olagliga substanser i kroppen fatta vilken fet match om hon får möta ronda rousey i ufc i början på nästa år. Denna matchen kommer at vara så spännande så jag blir helt knasig hehe :P

De här kvinnorna är stora och viktiga kvinnor i kvinnlig mma och båda är mina absolut favorit fighter fast jag kan inte låta bli att hoppas på cyborg vinst :)


Btw


Värken e tyvärr inte borttrollad :(

Av Ana Fryksmo - 9 oktober 2012 10:41

Av Ana Fryksmo - 8 oktober 2012 18:08

Tjingeling


Då e det dags att dra til hälsanshus men det känns lite små taskigt för jag har skit ont i min axel/skuldra av någon anledning fm så snapa jag som shit up när jag lyfte skrot eller när jag sparrade senast, skitsamma varför men dämpar inte smärtan sig så måste jag till läkare och det stör mig mkt just nu behöver jag ligga i hård träning och inte springa runt och klena, det är jo helt jävla fucked up!  Jag kan jo be till alla indian gudar att det bara är inbillnings värk och är puts väck imorrn bitty :P

 

Förlåt för gnällandet och språk valen

later

Av Ana Fryksmo - 8 oktober 2012 12:19

   


Det var fett ös på malmö arena i lördags men tyvärr så fick jag inga bra bilder och kamran dog ganska fort  men  malmö pågarna ägde och Latifi vann huvudmatchen om än matchen vart lite seg i början så är han likaväl duktigt och har mkt hjärta .

Av Ana Fryksmo - 6 oktober 2012 10:16

 


Hell yeah!!!!!!!!!!!


 Ikväll då jävlar i det ska jag dra till malmö arena och se lite mma ..........................

Jag hoppas på malmö gossen ilir Latifa som ska möta  jorge "van Damme" olivera som tränar tillsamma med Andersson Silva som är världen bästa mellanviktare

jävligt spännande :)


kramiz Bananiz

later

Av Ana Fryksmo - 5 oktober 2012 16:06

 


Hahhaha min brorsa e fan rolig,på hans fb hittade jag denna superduper gamla bilden. I

nte så svårt att gissa vem jag är :P

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards