minus83kg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ana Fryksmo - 4 oktober 2012 09:50

   



531 vecka 3

Marklyft   72kg 5rep  82kg 3rep 92kg 5rep

Maxade 105kg Hell yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


DC 1b

Sittande hantelcurls 45grader             12kg  (fela)
Omvänd ez-curl preacher (10-20SS)         15g* öka
Vadpress sittande (15-30RP)             30kg*30 öka
Stela marklyft (15-25SS)                 50kg  (fela)
Benpress (r4) (6-10SS)                 100kg*14 öka
Benpress WM                     90*20


Av Ana Fryksmo - 3 oktober 2012 14:53

tjingeling


OMG

 Drog iväg ett par timmar för att sparras mot min polare Minas home boy som blev förvånad när han såg  mig han hade naturligvist väntat sig ett annan shunne av samma kön, förvisso så hade jag väntat mig att sparras mot en brud i min viktklass och inte en pojke nåja Samir som heter var skit duktig och det var självklart en utmaning men ingen utmaning stor nog för mig då jag klassade honom bigtimes :P

Samir är jävligt duktig och snabb men jag var för stark och tung och möjligen mer erfaren i mma antar att det var det Mina var ute efter när hon tyckte vi skulle ha en vänskaps match, utbyta teknik och tränings knep osv.


Det var lite roligt när Samir förvånat berättade för mig att han var skit rädd att han skulle göra mig illa och att han blev fett paff över att jag var så stark när jag såg så ömtålig och liten i vardags kläder :)  Som tur är så avtog hans rädsla att skada mig relativt fort annars hade det blivit lite drygt. Vill jo inte bli behandlad som en klenis heller så klart så vill jag ha ut allt jag kan av min träning och det blir svårt att få om man blir särbehandlad för att man är tjej. Självklart så vill jag inte bli krosssad av en 90kgs karl i heller bortsätt från Andy då som självklart aldrig skulle låta mig för ens 2 min tro att jag har en chans att spöa honom:P


Btw jag lovar att det suger och få muskelkramp under en fin armbar, du tror du har konroll över då tx ett armlås

 medan man böjer armen "bakåt" så armbågsleden sträcks ut över stödpunkten på din sparring partner och du ser att din motståndare precis ska ge upp men så tappar du all kontroll genom en rälig kramp,tur att det bara var en ren vänskaps fight och inte en  viktigt match . då hade jag sneat mer än lite vill jag lova :P


later dudes :)

Av Ana Fryksmo - 2 oktober 2012 05:18

Tilltog tillträde 04.00 och detta passet var tungt som fan men träning ger färdighet säger de

så nice real nice :)

Av Ana Fryksmo - 1 oktober 2012 18:00

 

Av Ana Fryksmo - 1 oktober 2012 10:18

tjingeling


känner mig aningen tött och rastlös trotts att jag jobbar kväll och har spinning, så e det nog bara att tagga till gymmet och köra lite xtra cardio och göra lite ändringar i mitt funktionella pass,det är perfekt att pröva mig fram med olika övingar på gymmet då jag har mkt plats och allt jag kan tänkas behöva finns på plats. Det jag skulle behöva mest e inspiration och var får man det bättre än på gymet. Självklart är mitt FP pass färdigt men den känns fel jag saknar något liksom men vet inte riktigt vad. Skivan blev dessutom en riktig fiasko, nåja ingen har jo klagat men jag måste vara nöjd med mitt jobb till fullo och det kommer jag att bli när justeringarna blir klara :)


nu dra jag



later   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards