minus83kg

Alla inlägg under december 2012

Av Ana Fryksmo - 13 december 2012 04:14

Morning


Helt otroligt att jag kom upp!


fy faan vilken tålmodig karl jag har som lyckade få upp mig så här dags och när jag är så här trött dessutom,trodde inte riktigt att det var möjligt men här är jag uppe,dricker min pwo och taggar inför gymmet.

Jag kör på mitt craze för det är för tidigt för att hålla på att tramsa med att prova andra pwon faktiskt för som ni vet så hatar jag superpump!

 Muscel speed är helt ok men lite kort med energi,absolut så är det en chysst pwo och inga problem att sova efter den på kvällen om man tränar kvällstid då men hittils så slår inget craze.


Nu måste jag sjappa till gymmet !

Hoppas ni får en toppen dag och att eran träning blir

awsome!   



Av Ana Fryksmo - 12 december 2012 22:26

tjingelingen


Då har man kört spinningspasset och  så köttade jag magen men tyvär ingen styrketräning idag,jäkla tur att mina tjejer var på hugget och trampade på som attan för själv känner jag mig svag och trött tyvärr. Fick riktigt ont i magen under passet men jag fick fejka för jag vill jo inte förstöra för alla så klart. Det är inte träningsvärk och inte mensvärk

nåja får la hoppas att jag inte blir sjuk bara.


Nu måste jag lägga mig för att hinnna med lite sömn och återhämning före gymmet ,har tänkt träna före tuppen gol och det står knäböj främst i schemat och det blir nog inget pb iallafall :(


sov gottigt mina sötisar   


// Ana


Av Ana Fryksmo - 12 december 2012 11:22

Idag blir det näst intill vilodag, Jag (Andreas) Ska följa med min Pappa och lillebror till gymmet och kontrollera att dom sköter sig, kanske ge dom lite råd och peppning :)


Ana ska leda ett spinning pass på hälsans hus ikväll, sen blir det bedtime tidigt för att imorgom måste vi köra ben och biceps innan jobb.


Det har tydligen kommit ut en ny PWO (Jacked XX) som har fått bra recencioner men den är ju slut överallt...


Ha de bäst // Andreas



Av Ana Fryksmo - 12 december 2012 11:20

                           

Av Ana Fryksmo - 10 december 2012 11:45

Måndag morgon efter fitnessfestivalen...

Vi gjorde allt på checklistan förutom att titta på SM i dips.
Allt var över förväntan förutom tre saker...

*Paolo Roberto var skittåkig och pratade bara om hur mycket han gillar pasta.
*Vi är jättefega maddafakkers som inte vågade gå fram och hälsa på AV ligan.
*Luciapokalen kändes lite oproffsig men kul ändå (deltagarna var jätteduktiga med speakern var rätt dålig och utnämde fel vinnare på juniordamerna).

Vi fick shoppat två tapout-thirts till Andreas och en hoodie till Ana, två burkar Craze, två burkar muscle speed, en burk EAA fx, ett gäng celsius och några bars.

Nu sitter vi här och ska testa en ny PWO inför mark/rygg passet, Ana hotar mig med “duktigt med stryk” om inte PWOn fungerar :) muscle speed har fått medelmåttiga recencioner men vi spettsar den med en celsius .

Superpump MAX gillade hon i alla fall inte....   krachen blev lite för kraftig för henne hon blev mest sömnig...  konstigt för annars är det jag som har lätt för att krasha :o

Muscle speed

//andreas

Av Ana Fryksmo - 8 december 2012 07:57

Nu är det dags :) Dagen D är kommen....
Vi är uppe båda två och gör oss klara att köra.

Vad är mina förväntnigar på helgen då?
Förutom att komma hem med bilen full med nya kläder och roliga kosttillkott så hoppas jag komma tillbaks full med ny inspiration :D

Det sämsta med att åka är att vi måste se UFC matchen mellan Alex och Shogun i efterhand  och jag kan ge mig fan på att nått pucko skickar sms med resultaten, men man kan väl inte få allt :)

Nu ska vi hoppa i bilen o dra

// Andreas

Av Ana Fryksmo - 7 december 2012 23:07

 


wassup?!


Har haft en toppen dag med hård träning,god mat och mumsigt kaffe men framför allt så är jag så jävla nöjd med mina knäböj och lyckades sätta ett tangerat bästa på 92,5kg som såg riktigt bra ut, av någon anledning så lyckades jag gå riktigt djup ner i mina böj och det gör mig jätte taggad. Jag är långt ifrån duktig på knäböj men det blir bättre sakta men säkert. Körde jo skiten ur benen även i de assisterande övningarna bigtimes men satsade även litta på biceps trotts att jag har tränings värk från lucifers hem men det är ingen ursäkt för att komma undan inte, då jag kan ha träningsvärk i flera dagar,skam den som ger sig.


 Nu har jag packat inför helgen så jag slipper gå upp före tuppen gol för att köra till göteborg,gubben har naturligtvist gjort ett schema och en tidsplan inför allt vi ska göra och det är jo tur det för hade det legat i mina händer så hade det bara blivit flum och förseningar av det hela. Vi ska inte till festivalen förrens på söndag så imorrn blir det massa annat smått ovch gott som Andy redan skrivit om :)


Det ska bli skit spännande och jag hoppas att jag vågar gå fram och hälsa på AV ligan men det är inte säker eftersom jag har en liten tendens till att vara blyg och känna mig trängd och osäker i främande miljön ,nåja det får ligga i ödets händer :)


Hur fett hade det inte varit å säga hej till Sarah Bäckman liksom?! världs mästare i armbrytning ,bara en av de fetaste kvinnorna jag vet :)


Nej nog pladdrat ,tror att Andy oxå kommer att göra ett inlägg ikväll

sov så söttt och pössss på er alla fina  



Av Ana Fryksmo - 7 december 2012 10:36

  

Fredag och dags att träna ben och biceps, Ana ligger fortfarande och slöar i sängen...

Dagens schema blir

*Uppvärming, troligtvis knäböj, stegrande vikter
*Knäböj enl Wendlers 5-3-1 schema, vi är på vecka 3 så det blir tungt idag :)
*Liggande eller sittnade lårcurl ca 6-10 set 10-12 reps
*Benspark ca 6-10 set 10-12 reps
*Sittande vadpress (om vi känner för det, vi prioriterar inte vader)
*Biceps rak eller ez-curl stång ca 4-8 set 10-12 reps
*Avslutande biceps övning, här brukar vi mest leka och springa runt och jämföra bicepsarna :)
  för det mesta blir det bamsecurls (hantag högt uppe på vars en sida i cablecrossen), eller        någon annan isolerings övning...   inget seriöst, mest lek :)

Sen blir det bakad potatis på graffiti i stan, därefter blir jag väl plågad genom att gå i affärer som vanligt.....

Nu ska jag väcka min älskade fru <3


// Andreas

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards