minus83kg

Alla inlägg under juli 2013

Av Ana Fryksmo - 13 juli 2013 11:40

Det är fan helt sjukt,jag kände mig lite extra stark när jag  vaknade med ett jätte stort träningsug imorse så vi drog till  gymmet och körde på som vanligt och där från ingenstans så satte jag två pb. 67,5 i bänk press och 100kg i knäböj!


Jag är så jävla nöjd så det finns inte bara!


I eftermiddag blir det brännboll och grillning  på ribban med nårra polare så det ska bli roligt trotts att jag suger på brännboll nåja det är jo bara på kul :)


Later :)

Av Ana Fryksmo - 12 juli 2013 20:22

Det är fan helt jävla otroligt,vaknade på lite dåligt humör. Inget var bra och inget var roligt,slla var dumma i huvet,well ni vet en pissdagsom alla kan ha liksom. Jag kände verkligen inte för gymmet, ful,svag tjock, you name it men så tog jag mig i kragen och drog dit ändå.Men så fort jag satte min fot innanför gymmet så vände allt, livet var lekfullt igen och jag vara stor och stark,satte 135kg i marklyft! PB :)
mitt 3dje pb denna veckan,så varför jag kan vara så gnällig är nu ett mysterium.
Min dag vände och det var ingen överraskning eftersom jag storm trivs på gymmet.
Har lite att tacka Andy oxå för att jag tog mig till gymmet

tanx baby

Av Ana Fryksmo - 11 juli 2013 22:08

       

Av Ana Fryksmo - 11 juli 2013 14:23

tjenixen


Jag hade en toppen dag på gymmet,min energin var oändlig ,satte ett fler reps pb (personbästa) på 47,5*3 och en tvåa på 50kg och ja ni vet jo att jag blir som en ett litet barn på julafton när jag slår mina rekord så resten av passet var awsome. Min lilla fillm kommer till helgen :)

Min semester håller tyvärr på att gå mot sitt slut och tråkigt nog börjar jag jobba nästa vecka,mina fyra veckor känns som fyra dagar :(


nåja jag är glad för min toppen semester som har stärkt min karaktär och järnvilja och ja den är jo inte slut än. På söndag  blir det backen men brossans familj och vänner, vad mer kan man önska sig liksom


later   




Av Ana Fryksmo - 10 juli 2013 14:01

   

Av Ana Fryksmo - 9 juli 2013 06:27

   

 

 

                         

     

   

Av Ana Fryksmo - 7 juli 2013 21:55

Vi hade fullt hus på gymmet med svärfar, svågern, Andy och Janne idag



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards