minus83kg

Direktlänk till inlägg 16 maj 2014

jaha

Av Ana Fryksmo - 16 maj 2014 16:17

Tjingelingen


Så typiskt att man ska behöva jobba sån här fin dag,visst är jag glad att jag har ett jobb men jag måste få lov att bitcha lite nu när jag ska jobba hela räliga helgen :P


Veckans träning har varit en bra kombo och med härligt tryck och lite nya kläder så jag är nöjd och min kropp mår bra men nu blir det en vilo helg från gymmet éftersom jag jobbar lång helg så då känner jag inte alls för att göra annat än att jobba sova och äta,har dock kört dubbla pass 5 dagar denna vecka både styrka och konditions träning så jag får återhämta mina muskler och bygga upp kroppen över helgen så att jag kan börja om från början på måndag med att sova äta jobba och träna å så om igen, smakar det så kostar det ;)

later gullungar


 
 
Stamp-E

Stamp-E

19 juni 2014 08:51

orales vato, aide chica, whats uuuuuuuupppppppppppppppppp.....

uppdateros meros :D

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Ana Fryksmo

24 juli 2014 08:06

Iam back ?

 
Ingen bild

Denise Karlström

3 juli 2014 14:47

Hej!

Mitt namn är Denise Karlström och jag castar kommande säsongens deltagare till Biggest Loser 2014. Det är den 5:e säsongen som drar igång till hösten och vi söker nu människor som skulle vilja gå ner i vikt genom att medverka i ett sådant här TV- program.
Givetvis är det känsligt och det är svårt att rikta informationen till människor som har den här typen av problem. Men det finns många som vill ha hjälp och som skulle vilja ta chansen att söka och vara med om en sådan här erfarenhet.
Jag kontaktar er för att se om det går att nå ut med informationen att vi söker folk och att ni kanske vill publicera informationen på er hemsida/blogg/forum?

Jag bara slänger ut frågan och känns det relevant får ni gärna ta till er informationen annars är det bara att ignorera den.


Tack på förhand,
Denise Karlström


----------------------------------------------------------

SÖK TILL NÄSTA SÄSONG AV BIGGEST LOSER!
Gå in på länken nedan för att skicka in din ansökan och ta chansen redan idag att förändra för ett friskare liv.
https://www.shortaudition.com/application.php?jid=13164&noflash=1

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards