minus83kg

Direktlänk till inlägg 21 juli 2016

suger på att blogga

Av Ana Fryksmo - 21 juli 2016 11:13

tjoho


det är chill med mig har jo haft det lite rörigt i mitt liv som vanligt depressioner upp och ner men ändå ska inte klaga för där är jo de som har det fett bull i sitt liv och jag har jo allt man behöver och lite till men ja har väl litta tung bagage att bära emellanåt men skam den som ger sig.

Som jag kommenterat tidigare så har jag lagt på mig lite och kämpar dagligen med mitt vikt problem som säkerligen inte e helt främande med mitt bagage,träningen är som vanligt inget problem jag är ett odjur på gymmet och envis som em en åsna så jag rör mig och köttar äter sällan socker men shooo vet ni MAT e mitt fucking problem helt enkel jag äter för mkt enkel jävla matematik,så varför är det så jävla svårt ja vem vet men mitt motto är jo skam den som ger sig så om man trillar av hästen så e det på den igen ända tills det går!


Jag är förmodligen världens sämsta bloggare men vill ändå gärna ha bloggen kvar liksom den är jo lite som en vän som man kan skriva av sig till när man vill och behöver



walla kramiz på er så hör vi

 
 
Stamp-E

Stamp-E

22 juli 2016 06:25

ja men va fan nu har vi liksom blivit amiga amigo ju fan... vi kämpar tillsammans.. då får du snart ha mitt nummer så att du får messa ibland istället haha :D mmmm det är tufft det där med maten... men jag ser det så här... att om det bara är mat.. och det äts i samband med middag.. alltså inga extra middagar.. så kan ändå inte kroppen lägga på sig något speciellt.. visst något litet... men man blir liksom inte speciellt stor om det inte äts massa shit mellan måltiderna.. så är min filosofi (eller bara en ursäkt för att kunna äta SHIT LOAD stora portioner hahahahaha) take care girl aight and peace to your man

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Ana Fryksmo

22 juli 2016 06:54

Yes broe tha we have bacome
Låter som en bra idé :)
The fight is 4 real man!

Det vet ej fan asså,kalori in kalori ut liksom och det är jo mer som konsumeras än va det förbrukas hahaha

Peace out broe
Love 2 la familia ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards