minus83kg

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Ana Fryksmo - 17 maj 2011 17:26

Hej jag heter Ana och jag erkänner jag e anonym klant arsle nr 1!

Har längtat fett mkt efter att gå på Latinon efter alla tragedier och arbetskvällar men vad händer då ju lilla Ana glömmer sin bricanyl och får lämna lokalen ,fan vad arg jag blir ! Hur kan man vara så dum,specielt nu när det har brunnit i lägenheten under å min lya fortfarande stinker rök, Alla astmatikers dröm asså :(

normaltsett så kan jag träna hårt och ger sällan upp även då jag gör bort mig men när andningen klyddar har jag fan inget val ,ingen lust å bli inlagd och insatt på kortison igen det räcker med allt meck runt omkring. Jag är uppriktigt sagt besviken på mig själv för att jag glömde bricanylen hemma, måtte jag tänker efter nästa gång . Få nöja mig med en rask promenad ikväll då andningen redan är strulig ,så får jag träna dubbelt upp imorrn !

Tänk på att det inte e någon fara och träna om man har astma och allergier bara man tar sina mediciner och kämpar efter sin egen förmåga så behöver man inte vara lika pinsam som mig

later

Av Ana Fryksmo - 17 maj 2011 11:09

Tjingeling


Nä nu får det vara nog med gnällandet,Dags å skärpa sig för snart e det dags för blodomloppet och jag behöver fokusera mera på träningen än på mitt känslomässiga tillstånd. Funderar lite på att lägga in lite back träning i mitt löp tränings program men har inte bestämt mig än bara.


Ang mman så har jag gått min match ,fick fett med stryk men förlorade bara på få poäng, vilket är toppen för mig, Det var sjukt roligt och min höft är fruktansvärt öm.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards