minus83kg

Alla inlägg under september 2009

Av Ana Fryksmo - 30 september 2009 13:33

styrka  


Glömde skriva att jag gick på bandet i 60 min igår uppförs backe men jag blev ivrig men jag får väl lära mig att ta det lite lugnare även om det är sjukt svårt. För övrigt så e magen väldigt fin och verkar som om läkningen sköter sig exemplariskt så den värsta risken är förbi :)

Bilden e från  i somras

Av Ana Fryksmo - 29 september 2009 13:48


vanliga  

Jag menar se var jag började och se var ja e nu,kan jag så kan alla!


Jag träffade min kusin igår och jag är lyckligt lottad som har honom i mitt liv,skulle nog säga att han är en av mina bästa vänner. Han e så mån om alla och väldigt förstående och dessutom så tränar han skit mycket, jag har skrivit  lite om honom tidigare och att han tränar inför Vasaloppet.( Hur coolt är inte det) jag känner nog ingen chilenare som gjort det men det finns säkert,själv hatar jag snö och kyla och dessutom så har jag aldrig stått på ett par skidor men när jag ser hur han kämpar och står i så börjar jag fundera............. ska jag testa?  hm Tåls och tänka på. Vi får se endast tiden kan utvisa först måste jag komma igång med min vanliga träning innan jag ger mig på något nytt,men det är min kusin som är min stora inspiration!

Jag har  enastående tur i mitt liv som har så fina människor runt omkring mig som hjälper mig och se det ljusa med livet och det är oerhört viktigt att ha det under pressade tider för mig är det extra viktigt att ventilera min träning, kost och vikt för det e så lätt att hamna i svackor eller i farliga ätstörningar o det vill jag helst undvika. Inget kommer lätt för någon och definitivt inte för mig,var dag är en kamp och så länge man inte ger upp så har man större chans att lyckas och det inte bara med vikten utan med hela livet.

En tanke som slog mig igår var att om andra tycker att jag har varit duktig och är en kämpe så varför har jag så svårt att tycka det själv och när människor menar väl så kan jag ta det som att de gör narr av mig. Min nya filosofi är att försöka göra som min kusin och Andy säger att tro på mig själv. Mitt råd till alla är att försöka tro på sig själva och att aldrig någonsin ge upp.Kyss

Av Ana Fryksmo - 28 september 2009 19:53

Det har varit taskigt väder men jag tog mig ut på promenad även om jag försökte komma undan pga vädret,nå ja nu är det gjort. (15,173 steg) Det ända mysiga med mörka och regniga dagar är att Het rotfruktssoppa och te smakar helt ljuvligt och tända ljus kommer väl till pass :)

Av Ana Fryksmo - 27 september 2009 20:20

  

Tre av mina mellanmåls favoriter vid träningsdagar

125g kvarg med funlight

0,75dl proteinpulver 2dl vatten

1-2 ägg

Men oftast blir det proteinpulver eftersom jag tycker att det är smidigast att ha med,men glöm inte kalori in kalori ut ;)

Av Ana Fryksmo - 27 september 2009 14:02

Då var det söndag och 3 veckor,två dagar efter operationen och jag mår toppen. Idag har jag gått 60 min på löpbandet (uppförsbacke) så jag är på skit bra humör. Läkningen på såret ser alldeles utmärkt ut och jag har inte drabbats av läckage hittils inte ens igår när jag dansade lite så jag kan inte vara annat än mega nöjd!

Igår hade jag jätte trevligt och var ute till kl 3 fast det räckte för mer än väl för mig även om jag hade velat dansa lite till:)

Nu ska jag  ut och träffa min polare så har en underbar Söndag!

Av Ana Fryksmo - 26 september 2009 13:53

Idag blir det ingen promenad för att jag vill orka med kvällen,Vi ska äta tacos (veg för mig) hos våran gemensamma polare Tedde och sen ska jag iväg på tjej fest hos Tea och jag hoppas verkligen att jag orkar med att klubba med tjejerna efteråt.

Det tråkiga är att jag förmodligen inte kan dansa så mycket (pust) och jag som älskar att dansa ;(

Mina favorit sysslor är att springa och att dansa och jag kan nog inte göra något av det haha

Min stackars Andy, har nog fått en inflamation i höften men jag hoppas att det går över för han e så jobbig om han inte kan tränaFlört

Hopppas att alla får en trevlig lördag ;)

Av Ana Fryksmo - 25 september 2009 19:32

En perfekt dag,jag fikade med Evis (min vännina) på Entre vid värnhemstorget och så fick vi shoppat skor

sen så hade jag turen på min sida för min frissa hade tid till mig

. På eftermiddagen träffade jag maken i stan eftersom vi skulle köpa proteinpulver och gainer efter det så åt vi middag och tog ett glas vin/öl på maskot (möllan). Nu ska vi mysa och titta på film Kyss

13,109 steg

Av Ana Fryksmo - 25 september 2009 10:00

  

Äntligen fredag!

 Tänkte börja dagen med en långpromenad och en runda i stan,jag tänkte sticka in till min frissa och se om hon kan fixa mina ögonbryn och tråda bort håren i ansiktet mest mellan ögonbrynen och mustachen. Jag ser för jävlig ut och dessutom så blev jag dö pepp när jag läste att carri gjort det igår,ska bli fint att vara fräsch då jag ska på tjejfest hos min polare Tea imorgon.   Jag får börja ta vara på min ledighet eftesom semestern tar slut den fjärde oktober och det närmar sig sakta men säkert.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards