minus83kg

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Ana Fryksmo - 13 september 2009 21:08

Träffade min svärfar och min fina mami idag,min svärfar har gått ner 26kg vilket e riktigt bra kämpat.

Han äter efter tallriksmodellen och fasta tider i väntan på gbp oerationen, han måste  gå ner så mycket som möjligt och jag måste säga att det går riktigt bra för honom fast det är kämpigt. Han ska börja styrketräna imorgon och börja gå på vatten gympa en gång i vecka,vilken bedrift och viljestyrka mannen har. Jag beundrar min svärfar att han trotts alla motgångar och förlust av sin fru för ett par år sedan ändå aldrig ger upp och forsätter kämpa!

Min fina mamma hjälpte mig med mina garderober idag och fick med sig hur många kassar som helst med kläder till sin lilla seconhandbutik. Ärligt talat så har jag en tendens att samla på mig en massa kläder som jag inte riktigt använder och eftersom jag alltid är igång och tränar eller håller på med en massa annat så klädesrensning blir ingen prioritering men det e skönt att ha det fint :) Tack mami för att du finns!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards