minus83kg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ana Fryksmo - 31 oktober 2012 17:29


 

Av Ana Fryksmo - 31 oktober 2012 17:02

 


Tjingeling


Nu har bannemig haft en sjukt bra träningsvecka,har satt personbästa efter person bästa inte helt dåligt för att ha varit så trött och med en halvtaskig axel. Dagens pass var tungt och jag lyckades köra 45kg i militärpress  och det är  eftersträvat,det var inte så tungt som jag  hade tänkt mig och är helt säker på att 47,5 är en sjåälvklarhet efter deload veckan som börjar imorrn.


Nåja det börjar bli dags att förberedá sig för kvällens spinning pass


later dudes

Av Ana Fryksmo - 30 oktober 2012 07:51


 

Av Ana Fryksmo - 29 oktober 2012 09:08

tjingelingen :)

Nu jäklar i din lille låde händer det grejor i min träning, lyckade sätta två personbästa i bänkpress i helgen  52,5 *5 0ch äntligen 1*60 kg, fatta grejen jag har kämpat som ett djur att komma över 40 kg i flera år men nu på 4 månader lyckas jag gå från 40  till 60,fy fabian vilken lycka.  Marlyft och knäböj är jag ändå ganska hyfsat stark på men militär press och bänkpress och jag relativt svag i och ändå har jag tränat det längst. Nåja det viktiga är min mentala spärr i bänkpress har släppt och jag tror faktiskt att jag kommer att bli starkare även där, skam den som ger sig :P

Jag känner mig i ganska hyfsad form och vägen till att bli en stark kvinna ser ljus ut. Har köpt liniment till min klena axel och vristband till min handleder som är svaga och ömma,verkar vara ärfligt för både min syrra och mami är opererade i sina händer,ska inte skylla min svaghet på genetiken men jag tror faktiskt att det har lite med saken att göra men det är upp till mig att göra det bästa av situationen och försöka stärka och skydda mina handleder.


later dudes


 


Av Ana Fryksmo - 28 oktober 2012 08:15

 

Av Ana Fryksmo - 27 oktober 2012 17:34


 

ana

Av Ana Fryksmo - 27 oktober 2012 17:33


 

Av Ana Fryksmo - 27 oktober 2012 17:03

Tjingeling


Kände mig mkt bättre idag så vi tippade bort till gymmet med ett utmärkt resultat,vi satte båda två person bästa i marklyft, det är en otrolig känsla när detta händer. Jag börjar närma mig 115 i marklyft sakta men säkert ,drog upp 110 idag och Andy drog 155 kg.


en kul grej som hände på gymmet var att  en snubbe kolla bort åt vårt håll när vi pumpade 531 i marklyft och kom sedan bort till oss när Andy kört sitt 3dje set. Han var mkt impad av Andy som då själv tycker att han inte är så stark

iaf han frågade om Andy tävlar och sånt, snacka om att min ödmjuka make blev generad men jäkligt peppad

det roliga var att han körde inte pb utan 531 just då 142,5 *3. Skit kul att fler än jag säger till honom att han är stark för när jag säger det så menar han på att alla flickor tycker att deras killar är starka.

 Nu så gäller det att ligga i med träningen så jag oxå blir stark ;)


njut av erän lördag

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards