minus83kg

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Ana Fryksmo - 24 oktober 2012 14:59

Tjingeling


Har mestadels tittat på film och maskat hela dan för att kurera min träningsvärk deluxe,då jag har tränat skit hårt speciellt igår då jag tränade skxxen ur benen och lyxade till det med 30 minuters konditionsträning på slutet
jädra tur att jag var ledig på dan säger jag bara, kollegan ringde och frågade om jag kunde hoppa in och ta hennes funktionella pass på kvällen då hon var sjuk,vad gör man inte för kolleger/polare så jag fick snällt erkänna att jag var ledig och inte hade nårra problem att ta hennes pass. Var skit orolig att jag skulle vara för trött för träna och leda  passet men chi den, väl på hh så kickade ny endorfiner loss och körde riktig intensivt i 45 min,tackar bara fan att de vikterna jag kör där är två kilos hantlar. Det är nog tungt det oxå när man kör kör 50 repetioner av allt och när man kör funktionella övningar men det svider inte på samma sätt . Det var sjukt många deltagare på passet och jag blev nog jäkligt taggad av det och det faktum att de kämpade riktigt hårt. 


Idag är det vila från gymmet men spinning står på schemat super nice :)


Imorrn få jag äntligen lyfta tyngre längtar så sjukt mkt tills dess men fram tills imorrn får ni ha en en härlig dag och hoppas att eran träning blir lika kul och lyckad som jag planerar att min ska bil ;)


 Nu ska jag slänga ihop en protte pannkaka och titta vidare på film


Later sötisar   


Av Ana Fryksmo - 24 oktober 2012 09:44


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards