minus83kg

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Ana Fryksmo - 16 oktober 2012 10:00

  


Styrketränade och sprang  tidigt idag!


Det känns lite skumt med tidig träning ,Andy  tycker att det är toppen och han känner sig pigg och stark medans jag är lite av en morgon zombi men för att det få det att funka så stiger jag upp före tuppen gol drar i mig min pwo drink och beger mig till gymet ,väskan packas på kvällen innan och Andy blandar våra tränings drinkar eftersom han är morgon pigg. Man kanske kan undra varför jag drar till gymmet så tidigt om jag igentligen är sur och halv död men min vilja att bli stark är större än någon form av trötthet  och för att bli bra måste man kämpa och offra en hel del och för mig är det helt värt det. Jag är väldigt målinriktad trotts kasst med ork eller iband dåligt självförtroende så har jag en egenskap som är starkarkare än någon annan egenskap jag må ha och det är att jag är envis som en tjur ger mig aldrig och ger aldrig upp hur många ggr jag än skulle misslyckas så krigar jag mig genom det mesta. Så om jag måste lägga mig kl 21 och stiga upp 03,30 så gör jag det om jag tror att det kommer att hjälpa mig att uppnå mina mål.


Före träning intar jag craze under träning eaa ibland bcaa och vassle/kreatin efter passet, äter inte före träningen  men skulle jag ändå göra det så sker det iaf 4h timmar innan men det är sällan. Under deload intar jag endast vassle och cassein och inget av resterande


Både jag och Andy kör 531 och dc, vi kör samma schema fast olika vikter så klart sen har vi olika scheman på konditionsträningen ,ganska skönt att hjälpas åt.

Vi tränar så här för tillfället men har kört lite olika scheman och vi har kört var för sig men jag har aldrig varit så stark som när jag tränar med honom och han har aldrig varit så motiverad som han är när han tränar med mig .

Vi har lite olika mål med träningen,Andy vill se stor och stark ut och så tror jag att han gillar att plåga mig.

Jag vill bli en bad ass fighter samt vara stor och stark ............ja sveiges starkaste kvinna ;)

Med stor menar jag muskulös och tränad inte tjock föt been there done it got the tshishirt och nej att hamna där igen är min största mardröm.


later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards