minus83kg

Alla inlägg under oktober 2009

Av Ana Fryksmo - 31 oktober 2009 08:38

  

God lördagsmorgon :)

Idag blir det en kulig dag med halloween fest/maskerad ut i lomma och klubbing i stan. Men först ska jag träffa min väninna och fika i stan för hon kan inte föja med i kväll eftersom hon arbetar natten.Så en mini shopingrunda blir det nog för ovanlighetens skull :) haha

se you later

Av Ana Fryksmo - 30 oktober 2009 05:55

  


Äntligen fredag och arbetsmorgon,det känns som om arbetskvällarna aldrig skulle ta slut men IDAG då jäklar i det jobbar jag bara till kl 12 och då ska jag ta och cyckla hem (ca 25min).

Idag blir det en sväng till gymmet med jogg och styrketräning och det e skönt efter som jag inte har varit där på hela veckan,jag har kört  hemma på min crosstrainer eller promenixat och det e jo bra men det e härligt med min vanlig träning oxå :) se you later :)

Av Ana Fryksmo - 29 oktober 2009 21:33

  

Tung arbets kväll men jag fick kört crosstrainern i 60 min iaf så nu är jag alldelles slut i rutan och behöver en riktig nattsömn så jag får önska alla goa människor en god nattKyss

Av Ana Fryksmo - 29 oktober 2009 08:45

  

önskar en god morgon :)

Av Ana Fryksmo - 28 oktober 2009 21:02

Det blev en tuff arbets kväll men jag tog mig genom den och lyckades ta mig ut på en 40 minuterrs cyckel tur men nu är jag så trött att jag bara vill lägga mig men sov gott alla sötisar Kyss

Av Ana Fryksmo - 28 oktober 2009 08:53

  

God morgon godmorgon!

Idag står det akupunktur på schemat och arbetskväll så jag måste göra mig i ordning men jag återkommer senare :)

Av Ana Fryksmo - 27 oktober 2009 22:17

  

Det e nog lite löjligt att bli så här efter att ha varit tillsamman i 8 år men jag har saknat honom så mkt så det gjorde ont. i och för sig så var jag jätte ledsen för att allting gick fel igår, så saknaden blev väl förstorat men vare sig han åker eller är hemma så e han min älskling och jag älskar honom så mkt och nu är han HEMMA! Så lilla Ana e lycklig igen :)

sov gott alla sötisar där uteKyss

Av Ana Fryksmo - 27 oktober 2009 11:24

Vilken tur att denna dagen känns bättre än gårdagen även om jag jobbar kväll och förmodligen inte kommer att få så mycket motion utöver det. Men Andy kommer åtminstonne hem och det e det ända som är viktigt idag,bara tanken får mig att glömma allt och bara längta ivrigt tills ikväll.

på återseende ha en fin dag

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards