minus83kg

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Ana Fryksmo - 7 oktober 2009 20:19

  

Är helt slut efter en tuff men rolig arbetsdag och förkylningen finns där men har lugnat sig radikalt så jag promenerade på löpbandet i 30 min uppförsbacke men sen var orken slut. Jag är en glad och trött liten tant så

god natt å sov gott :)

ons

Av Ana Fryksmo - 7 oktober 2009 06:10

Usch va det känns skumt å gå å jobba men det ska bli roligt, det e tur att jag slutar tidigt eftersom jag e så fökyld och nere. Efter 4veckors ledighet känns det alltid konstig att jobba och träffa kollegorna och nu hr jag dessutom en ny chef som började när jag blev sjukskriven,jag har dock träffat henne en gång när jag lämnade sjukintyget.

Vaknade tidig och hade svårt att somna,fy så löjlig jag är som ett litet barn som ska börja skolan för första gången :) fast jag är vuxen och har arbetat på samma ställe i många år. Jag antar att jag är rädd för att inte kunna vara lika efektiv som de andra dels för att jag är förkyld och för att magmuskulaturen är mitt i läkningsprocessen så att jag inte orkar så mycket som jag brukar. Nej nu måste jag gå så att jag hinner förbättra mitt smink,ses sen Kyss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards