minus83kg

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Ana Fryksmo - 8 september 2009 11:46

Känns helt skumt att gå runt med en ful och tight korsett men den gör jo nytta sägs det.

Normaltsätt så är jag ganska aktiv men nu så är jag begränsad i min aktivitets förmåga och jag borde inte klaga eftersom jag har valt det helt själv.Jag kan  inte förneka att jag längtar efter gymmet  eller mina jogging turer även om det kommer att bli desto roligare att träna när jag äntigen får se resultaten efter hård

träning utan en massa extra hud som är i vägen.Det är trist att bara gå runt i myskläder hemma. Det hade varit fint att gå lång promenad och

klä upp mig för att fika eller shoppa med vännerna, men allting har sin tid.Jag är  glad och tacksam att jag fick sova gott hela natten och att smärtorna är minimala.

Självklart  så var jag tvungen att tjuvkika på magen och den ser jätte fin ut fast jag bör inte dra slutsatser så här tidigt,det borde erfarenheten ha lärt mig men det e svårt att låta bli.Jag måste säga att jag är mycket nöjd med reduceringen på armar, bröst och lår.  Förhoppningsvis så kan

jag lägga allt detta bakom mig och gå vidare med mitt liv utan att hänga upp mig på att jag ser ut som ett russin.

 Jag kanske låter lite bisarr och önskar att jag kunde ta allt med en nypa salt och inte behövt må så dåligt över att min kropp blivit så utömd,ibland så önskar jag att jag kunde varit nöjd och säker med min kropp och accepterat den som den blev efter viktnedgången. Nu är jag som jag är och tror att jag kommer att må bättre när jag kännner mig "normal"


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards