minus83kg

Alla inlägg under februari 2013

Av Ana Fryksmo - 13 februari 2013 08:56

hola


Jag har ofta attityd och kärlek till gymmet har aldrig tillhört den gruppen som tycker att det är jobbigt att ta sig dit  eller att själva träning har varit en plåga,det har alltid varit tvärtom utom möjligen när jag måste gå upp extremt tidigt fast då går  jag ändå upp trotts att jag är arg och trött för att göra det roligaste jag vet utan att ha negativa tankar om just själva träningen. Jag har alltid positv och glad inställinig till fysisk aktivitet.


Det måste vara nått annat som spökar,kanske infektionen i kroppen som inte lämnar mig ifred ,kanske dess verk

men jag har funderat och det skulle kunna vara något som jag har haft  i flera år till och från nämnligen depression . Jag tror möjligen att madam depression försöker ge mig ett besök men hon är naturligvist inte välkommen  så det är bara att vända igen ,illviliga kärring (sjukdom). jag är naturligvist livrädd för att hamna i en djup depression  som innebär isolering och lealeshet, negativtet och läskig sorg, jag bara vägrar.

Jag tänker inte acceptera att någon depression tar över min kropp igen, jag kommer att stiga varge morgon klä mig i glada färger gå till gymmet  dricka mitt örte och tvinga mig att vräka min oinbjudna gäst så tror jag att det kommer att bli bra.


later

Av Ana Fryksmo - 12 februari 2013 22:19

tjingenlingen


Antar att jag borde ljubla och slå kuller bytor efter som jag har börjat träna lite smått men jag tror att min livs gnista är borta, inget är liksom roligt och allting är grått, tänkte att det kan bero att jag inte tränat på ett tag men det ska bli en  jävla ändriing nu,för jag kan jo inte tröttnatt på det roligaste och mest meningsfulla som finns i mitt liv

Jag drömmer jo om gymmet dojo och hälsans hus.jag är orolig men alla har  dålig vecka ibland så jag hoppas att det är all. Dety tar mkt på psyke ock krafter att tappa tränigen den är jo en färskvara. har svårt att tänka mihg att träningen och gymmet skulle vara en ende för mig men all har igentligen ett slut  


chao


Av Ana Fryksmo - 11 februari 2013 06:23

 

Av Ana Fryksmo - 9 februari 2013 23:10

Efter massor med frustration framför datorn och klydd men Ticnets dj*vla sida så lyckades Ana ringa ticnet och köpa biljetter till UFC in SWEDEN 2 :)

Det blev finfina plattser på parkett o allt :)
Så, har vi tur kanske vi tom får blodstänk på oss :D

Hittills är följande matcher officiella:

Alexander Gustafsson Den svenska hjälten som är på väg mot toppen
vs
Gegard Mousasi Strikeforce fd lätt tungvikts champ

Brad Pickett Från England, fd cage rage champ
vs
Mike Easton Amerikan med svart bälte i Brassiljand JuJutsi och taie kwon do

Adlan Amagov Ryss, debut i UFC
vs
Chris Spang Svensk, debut i UFC. Kommer från Strikeforce

Matt Mitrione Hårt slående Amerikan, vinnare i “The Ultimate Fighter”
vs
Philip De Fries England, har förlorat på KO två an sina tre sista fighter.

Ross Pearson England, vunnit “The Ultimate Figher”. En personlig favorit :)
vs
Ryan Couture Amerikan från Strikeforce, son till MMA legenden Randy Couture

Ben Alloway Australien, deltagare i “The Ultimate Fighter” 6 raka vinster.
vs
Ryan LaFlare Amerikan, debut i UFC

Robbie Peralta Amerikan
vs
Akira Corassani Svensk, deltagit i “The Ultimate Fighter”

Sedan har det ryktats om

Tom Lawlor  Amerikan
vs
Michael Kuiper Från Holland

Reza Madadi Svensk, blev blåst på sin senaste match av kassa domare :(
vs
Michael Johnson Amerikan, deltagit i “The Ultimate Fighter”


Det blir totalt 11 fighter, och normalt brukar där vara 11-12 stycken på en kväll


// Andreas

mhm

Av Ana Fryksmo - 8 februari 2013 08:26

     

    

Av Ana Fryksmo - 8 februari 2013 08:01

Tjingelingen


Nu börjar jag må bättre,ingen tradig feber men fortfarande trött som tusan och till råga så har jag förlorat alla mina muskler :( okay då kanske inte alla men typ. Vill inte en tänka på skräcken när jag äntligen ska lyfta efter den här taskiga förkylningen nåja det är som det är och inget göras åt det,inte precis ett riktigt problem bara ett Ilands problem men jag väljer att gnälla lite ändå.


Till er andra ha en härlig träningsdag och en massa styrka och kärkek


later

Av Ana Fryksmo - 7 februari 2013 09:03

tjingelingen


jag är fortfarande kass och är ganska nere och det är jo inte konstigt med tanke på att jag brukar träna ganska mkt och ofta så nu  får vare sig min hjärna eller kropp någon positiv stimulans nåja ska nog inte gnälla bara att bita ihop och hoppas på at jag blir bra fort.


ha en ljuvlig tränings dag


later

Av Ana Fryksmo - 5 februari 2013 06:43

tjingelingen


å där kom det,varit tröttare och hängigare än vanligt hela förra veckan men jag kämpade på men inatt hade jag feber och skakade som attan ,höll på att frysa ihjäl.............................. okay då inte till döds men jag det var kallt.

Idag blir det en skit tråkig dag, Inget jobb inget gym och en jäkla vidrig feber.

Det är jo riktigt synd om mig och det värsta är att jag inte kan träna


later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards