minus83kg

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Ana Fryksmo - 10 april 2013 10:27

Word


Fy faan vilken början på denna dagen har träningsvärk från helvetet och då överdriver jag faan inte så det är en jävla tur att jag har vila från vikterna idag men det sjuka är att även då jag har så jävla satans ont känner jag sån jävla längtan till gymmet, efter att lyfta men jag måsta vara ståndaktig och ge mina muskler den vilan så jag pallar vara en bra spinningledare ikväll.

För att bota mitt sug så ska jag och min sjukt grymma höggravida polare ut till västra hamnen och power walka och fika, på tal om henne så är det fede respekt till den tjejen, hon e beräknad till slutet på nästa vecka och promenerar hur jävla mkt som helst plus att hon kör på mina spinningpass som attan all cred for you K!


Det här angående craze  hetsen tänker jag inte yttra mig  och skapa någon diskussion kring det hela så tills vidare så ska jag byta pwo inget mer med  det hela



kärlek och respekt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards