minus83kg

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Ana Fryksmo - 13 maj 2013 09:17

morning


Det gick gick bra på gymmet trotts träningsvärk från helvetet, jag är ifatt i mitt schema gällande bänkpressen hoppas på ett fler reps pb nästa vecka. faktum är att jag är ifatt i allt utom marklyft som har backats kolosalt mkt men det är bara att kötta vidare ;)


OJ?!

Imorgon blir det  blodomloppet på 10km och av någon riktigt dum och konstig anledning så kom det smygande på mig och utan att jag en märkte av det så är en dag kvar! Jag är helt otränad i löpning för tillfället så det får gå på ren vilje styrka och jag få hoppas att jag klarar av hela och att jag inte kommer sist :P
Det finns inte i denna planeten att jag skulle skita i det eller ge upp, har man gett sig in i leken får man leken tålano pain no game!Hellre är jag en förlorare av att har försökt och misslyckats än att misslyckas utan att ha försökt.

Det är dock lite störigt att jag /vi alltid är så insnöade med styrketräning så att allting annat liksom blir i andra hand och i sista minuten men men det är som det är bara.


Hela fryksmo klanen kommer att göra blodomloppet antingen löpandes eller gåendes så det är alltid en kul upplevelse ,hela och hela vi är bara fem i fryksmo släkten men det är alla iaf :P


later dudes

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards