minus83kg

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Ana Fryksmo - 24 augusti 2009 21:29

I dag blev det ingen träning alls eftersom jag spenderade min dag med att vara bakis och plåga mig genom en arbetskväll.Inget trevligt att jobba dagen efter  men allting går bara man vill.


 Jag har varit ganska fokuserad på träningen  hela sommaren och tycker att jag har fått fina resultat.  Jag är lite smått orolig för hur min vikt kommer att påverkas av att inte röra mig så mycket och av att vara sjukskriven efter min operation nästa fredag, problemet med min oro är att många gånger så äter jag  när jag blir orolig eller nervös men det ska jag försöka undvika.


Jag  kan omöjligen sluta tänka på på min bukplastik som jag har väntat på så fruktansvärt länge.  Jag har gjort en hudreducering på magen via allmäna sjukhuset men resultatet blev inte speciellt bra och problemen var för många då jag fick en kraftig infektion och blodförgiftning. Slutligen så sprack min svullna mage på sidorna och jag hamnade på sjukhuset i ett tag. Tyvärr så blev min mage inte speciellt fin efter detta så jag bestämde mig för att leta upp en bra Plastikkirurg

Och om jag gjorde. Min läkare heter Per Alberius  och har sin gulliga klinik i helsingborg.

Jag gjorde en grundlig undersökning  ang olika kliniker och läkare och kontaktade socialtjänsyrelse för att få riktig information om läkarna

Självklart så måste man vara säker på läkaren som ska skära i en medan man är nersövd, för mig var det väldigt viktigt att ta reda på om han verkligen var läkare och att han inte var värsta bluffen eller att han hade en massa anmälningar på sig.Tre operationer senare hos Per kan jag med hela mitt hjärta säga att han är en mycket bra och gullig läkare.




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards