minus83kg

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Ana Fryksmo - 17 februari 2012 02:52

Tjingeling


Livet är bra mkt lättare idag än det var igår trotts att jag inte kan sova, min kropp värker inte lika kraftigt dessutom så  behöver jag inte röra på mig och få ännu mera ont i fötterna men framför allt så slipper jag prata med människor och misstolka allt de säger. Man kan nog påstå att jag är lite överkänslig under min period, tar åt mig väldigt hårt det folk säger och överanalyserar allt som oftas och det är inte helt främande att jag misstolkar det mesta. Jag kan börja gråta utan anledning iof så har jag oftast absurda smärtor de två första dagarna. Idag ska jag försöka röra på mig och möjligen dra till gymmet ikväll. Jag mår alltid så mk bättre efter att jag har motionerat men det kan vara väldigt svårt att komma iväg under denna veckan och så kan det även vara svårt at låta bli att äta onödga saker så som sötsaker speciellt choklad men det gäller att försöka att inte överdriva nårgra konsumtioner och ge mig fan på att träna så ska det lösa sig

Hoppas att mina fötter håller sig fina under dagen så jag slipper svullnaden för då är det bra mkt lättare att komma iväg ikväll :)


nå ja ska göra ett tappert försök att sova ett par timmar före jobb


later


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards