minus83kg

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Ana Fryksmo - 23 oktober 2013 15:25

 

osv

Av Ana Fryksmo - 23 oktober 2013 15:02

tjingelingen


Vikten funkar hyfsat bra,det går sakta neråt och det är så jag vill ha det även om jag blir ivrig emellanåt ,det känns som att jag inte vill jinxa min viktminskning genom att skriva om det så det kommer bara inte bli några stora inlägg om det hela. Jag har varit dålig på att blogga ett tag men jag börjar må precis som vanligt så kanske det kommer att bli lite roligare inlägg och en och annan liten film men jag lovar inget ;)


Jag försöker öka mina promenader och konditionsträning men det är svårt eftersom jag verkligen älskar tyngdlyftning självklart köttar jag med stången på gymmet fast för tillfället har jag sänkt mina vikter en liten aning och ökat repetitions antalet och skaffat ett tio kort på  simhallen så jag kan simma lite då och då.

Så nu är kör vi bara inga ursäkter och inga undanflykter det är bara att satsa inga misslyckande är tilllåtna!

Misslyckas är att aldrig försöka men att försöka och misslyckas är igentligen ett steg på vägen till att lyckas, jo jag  vet att jag är lite kneipig men ni fattar ;)


puss och kram :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards