minus83kg

Alla inlägg den 19 augusti 2016

Av Ana Fryksmo - 19 augusti 2016 16:02

Yo Wassup och sånt

Träningen har legat på låg intensitet 3ggr i veckan och power walks varge dag,känner mig trött i kroppen och i själen men skam den som ger sig,det är bara å kämpa vidare
Och hoppas på att depression helvetet håller sig väck. Det är jätte konstigt och går inte att förklara det är inte så att jag ligger hemma och bölar eller blir ledsen men hela jag drabbas av någon form av meningslöshet allt känns tomt och svart och kallt men så har jag så mkt fint i mitt liv, det är jag medveten om och försöker framhäva för mig själv när de här perioderna intar en ovälkommen plats i mitt liv,det är dock inte alltid så lätt .Jag tycker att främlingar är obehagliga och känner att alla ser att jag mår dåligt och tittar konstigt på mig,känns som att luften och ljuset liksom inte är tillräkligt för mig att det tar slut och vill inte förstöra andras tillvaro med min närvaro känner att jag drar en stor mörk skugga över de,känner att jag inte passar in någon stans.Verklighet intar sin plats och jag vet att alla de här känslorna och nojorna bara är påhittade tankar i mitt huvud men lika förbannat kan jag inte bara stänga ute de.
Detta är nog det närmaste jag kan förklara min känslor under depressionen som sagt så är jag väldigt medveten av att jag känner så här när jag mår dåligt och att det inte är verkligt men just då är detta mkt verkligt för mig och just därför är jag ofta jätte rädd för att falla i em djup depression. Jag har tur som har fin familj och vänner som inte tröttnar på mig när jag stänger ute de och stänger inne mig. Tack vare träningen och jobbet kan jag aldrig ge upp


Kärlek och respekt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards