minus83kg

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Ana Fryksmo - 2 februari 2010 21:57

Det var ett tufft pass,jag tog i så jag sprack men fy bubblan vad tungt och roligt det var på boxningen (90 minuters pass) så skönt att få träna riktigt hårt, tur att jag tränar med min baby för då pressa han mig mer tyvärr blir jag lite irriterad men det går fort över när jag ser att det funkar.


5km intervall löpning och lite styrka så blev denna kvällen räddad,tyvärr så lyckades jag inte ta 42,5 kg i bänkpress men i slutet av veckan kommer jag att fixa det, sanna mina ord. Jag tar bara 40kg som det ser ut nu men det knäcker jag snart,tror att jag hade fixat det om jag inte haft sån träningsvärk från igår

God natt och sov gott

Av Ana Fryksmo - 2 februari 2010 12:52

tjenixen!

Jag är ganska öm i mina muskler från gårdagen då träningen var sjukt hård men det är nog bara bra för mig nu när mina känslor leker berg och dalbana karusel.

Jag har varit ledig idag vilket är mindre bra för att mina tankar flippar bara runt men min fina vännina Daniella om hit vilken ändå var tur  så jag kunde fokusera på annat,jag antar att tiden läker de flesta såren.

Nu försöker jag bara fokusera på kvällens program som består av löpning och Kibox,jag längtar så att jag kan slå av min sorg.

På måndag så ska jag ge mig själv en belöning för att jag nått min målvikt och för att jag ska försöka fokusera på annat,jag tänker inte dela med mig information ao vad belöningen består av för det vill jag behålla för mig själv.

Nu måste ja röra på mig men ses senare

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards