minus83kg

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Ana Fryksmo - 15 februari 2010 22:16

jag sprang 5 km på löpbandet före cirkelfysen men det var tungt som tusan.Jag känner mig som en prinsessa som går på moln i himmelriket :=)

perfekt att kombinera kondition och styrka vi förbrännig och det skadar inte att ligga på ett litet kalori underskott men man måste samtidigt äta ofta och tillräkligt för att orka med.Själv ligger jag på jämnvikt för tillfället eftersom jag känner mig nöjd som det ser ut just nu.

God natt och sov gott

Av Ana Fryksmo - 15 februari 2010 05:52

Äntligen Måndag!

En splittrans ny dag med nya tag, nya möligheter och nya krafter all gammal är historia så nu är det bara bara till sätta fart och göra sånt som man mår bra av

för mig blir det till att skärpa mig med maten lite och ha tålamod med människor som jag har svårt för,speciellt på jobbet. Fast mitt motto är forgive and forget :)

jag känner mig lite små sjuk men jag tränar på tills det bryter ut riktigt och igentligen så har jag ionte tid för att vara sjuk. Min veckoplanering för veckansträning ser bra ut och består av 5 dagar och två vilodagar

later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards