minus83kg

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Ana Fryksmo - 27 januari 2011 13:19

  

Av Ana Fryksmo - 27 januari 2011 13:04

Tjingeling :)

Gårdagens träning funkade finemang,började morgonen med ett spinnings pass kl 0700 sedan hade en himla massa energi å städa å njuta av min ledighet. På kvällen var jag inbokad på ett latino xplotions pass men den blev inställd så istället blev det ett koreografi dans pass inte alls lika kul men nåja det var bara en gånggrej förhoppningsvist.

Idag tar jag det lite lugnare då jag kände mig lite dålig efter dansen men det blev iaf en 5 kms promenad ,det e viktigt att vila oxå men samtidigt vill jag röra på mig så jag inte drar på nån lugninflamation. Plockade fram min stegräknare som jag hade lagt undan eftersom jag ansåg att den tog för mkt energi från mig men nu ansåg jag att det var värt ett nytt försök och det e ju kul å veta hur många steg man har tagit per dag /sträcka. dock har jag den enbart vid promenader och om jag vet att jag kommer att röra mig mkt.

Morgondagens frukost bestod av broccoli smothie ,broccoli ökar förbränningen och mättar bra ,antar att det är lite av en smaksak också.

Jag har ett par jeans som e lite för små å jag önskar att det ska passa snart men jag vet att de kommer att göra det :)

Jag fyller 31 år i mars och jag tänker vara mer fit och snyggare än någonsin.

puss å kram

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards