minus83kg

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Ana Fryksmo - 29 januari 2011 10:57

Tjingeling

Började dagen med en morgonpromenad på 3 km,helt underbart att starta dagen med frisk energi så man orkar med hela arbets dagen. Har percis ätit mitt mellan mål som bestod av grape frukt. Blir väl nått enkelt till lunch eller ja mest för att jag måste för jag känner ingen hunger alls ,men energi är viktigt för att må bra och för att ha nått att förbränna. Stegräknaren är på idag för å se hur många steg man tar när man har långa jobb pass ja och även för att komma upp i så många steg som möjlig då jag inte kan träna :(

För övrigt så är jag skit trött och snuvig och skulle helst av allt vara hemma och sova och dra mitt varma täcke över mig men nu när jag ändå måste jobba så kan jag lika gärna det bästa av situationen.


Dagens tips: selleri är utmärkt att tugga på när absolut vill äta fast man igentligen är hungrig ,dels för att det ökar förbränningen och dels för det tar lite tid och tugga så förhoppningsvist så kommer man över känslan av att stoppa in nått i munnen. När man har mkt övervikt och ska hålla igen ,lockar många frestelse ,detta är bara ett litet tips på hur du kan försöka undvika snabba kalorier :)

Later














Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards