minus83kg

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Ana Fryksmo - 8 december 2011 17:43

 

 


 

Av Ana Fryksmo - 8 december 2011 16:32

Tjingeling


Åh äntligen har förkylningen börjat lätta och så även mitt humör som tur är för jag tåler inte mig själv ens när jag är bitter,och bitter det blir jag om jag inte får träna och mår dåligt. För mig så innebär ingen träning och förkylning även sämre kosthållning tyvärr för jag äter som vanligt även om jag försöker tänka mig för, man gör av med mindre kalorier av mindre rörelse och min kropp är van vid ganska tuff träning så när den är passiv behöver den ganska mycket mindre föda intag för kroppen förbränner  mindre. Detta leder då till en liten vikt ökning som jag sedan får kämpa som tusan för att bli av med. Så självklart blir jag bitter :(


Ikväll är det äntligen Spinning time men jag ska nog leda min lilla grupp passivt, så jag blir riktigt kry tills nästa vecka och kan träna ordentligt. Det som är bra med att träna de passivt är att hela min lilla grupp kämpar hårdare när jag går runt och rättar på deras kroppar och gapar, lite skumt är det allt förståss. Jag själv kämpar extra hårt när jag ser någon annan träna hårt men vi är alla olika och det passar jo bra just idag :)


måste göra mig klar


ta ta













Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards