minus83kg

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Ana Fryksmo - 19 januari 2012 11:37

Godmiddag


Shiit vilket tryck jag hade på spinningen igår jag hade smock fullt och det var jo lite överväldigande men fett kul,  Vi håller på med lite omorganisering på hälsanshus som ju inte är ett vanligt gym. Så nu få jag en egen spinningsal!!!
hur kul är inte detta på en skala?!  :)

Att jag kallar det för min sal och mina cyklar och min grupp innerbär jo inte att de är mina utan mer att det är bara jag som leder spinningen där så då tillåter jag mig att att kalla det mitt fast det innebär jo inte att det är så.

Jag har lett mitt pass i några månader nu och börjar få ihop en fast grupp, den är dock liten och vi räknar inte riktigt med några stora resurser på cycklar men nu har jag fått fem nya cycklar och jag känner mig som ett barn på julaafton :P Sen att tjejerna/kvinnorna kämpar på som tusan blir jo ännu mer taggande, Jag älskar mitt jobb på hälsanshus :)


Dagens träning blir 2 cyckelturer 7 km st


later   


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards