minus83kg

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Ana Fryksmo - 25 januari 2012 16:22


    2009

 

Av Ana Fryksmo - 25 januari 2012 16:13

Tjingeling!


Fy fan vad vädret är fint om än lite kallt, jag tog en snabb promeand och blev på underbart humör,hyrde ett par tre filmer på vägen tbax för att avnjuta kvällen,skall dock iväg och köra mitt spinningspass en stund ikväll.

käkade min keso med blåbär i lugn och ro och nu ska jag se min film och koppla av före passet.

ha en härlig kväll :)


later

Av Ana Fryksmo - 25 januari 2012 02:33

Insomnia


Ah men normalt att somna ftrax efter sju på kvällen och vakna kl 2 helt pigg och klarvaken.min enda tanke e  hur e hela fridens namn ska jag lyckas somna om, men jag har inte den blekaste aningn. Jag går upp och nördar mig vid datorn en stund, hänger lite på funbeat och facebook och varför inte ut på bloggen och plåga läsarna lite hehe.

Vaknade skit hungrig men vill igentligen inte äta mitt i natten så valet blir enkelt då jag inte gärna går runt och e så hungrig så jag vill äta allt jag ser så jag kokar mig lite buljong och smuttar på den så min mage känner sig lugn och snäll

så fick det bli idag ,ja det  hade funkat med en liten frukt oxå men nu ville jag ha nått varmt.

Jag är ingen sån person som väljer bort maten när jag är hungrig men jag försöker välja de bättre valen och så försöker jag fråga mig själv om det är verkligen hunger eller om det är törst kanske kan vara nån annan känsla som spökar som min kropp tar fel på , när jag väl har bestämt mig att det är hunger så äter jag oftast med måtta men jag äter,det spelar ingen roll vad kl är  för i slutändan är kalori in och kalori ut som är den avgörande faktorn.


Igår

Igår blev det en bra dag till slut och jag som trodde att det skulle bli migrän för hela slanten, fikade med min fin fina väninna som är höggravid,inte setts på ett tag  så det var jätte fint att träffa henne men sin finaste mage och lille/store gosse.


En sväng på gymmet hanns det oxå med, där jag sprang ifrån bekymren lite och ja som skrev tidigare från sura människor,eller jag sprang inte ifrån bekymre men det är det bästa sättet att hitta lösningar på för mig iaf

eller bara tömma hjärnan på. Sprang på löpbandet och vid bandet brevid sprang en hurtig liten donna som utmanade mig hela tiden ,hahah som den nörden jag är hakade jag naturligtvist på och jag höll på att dö som tur e så var hon inte heller så snabb men det var tufft och hårt men skit rolig,växlar några ord efter bandet, och så pumpade jag lite vikter inget speciellt bara lite sporadiskt för att göra av med alla mina agressioner.

Väl hemma så satt jag mig vid soffan och somnade sött för att vakna  upp nu :)

Nåja jag har jo sovit i många timmar men det hade varit trevligt att sova lite till


later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards