minus83kg

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Ana Fryksmo - 4 juni 2012 06:21

God morgon


börjar min dag med en 25 minuters cykel tur och en spännande arbets morgon,hur roligt det än kan vara att arbeta så längtar jag tills min semester som börjar på fredag och ännu mer längtar jag till nästa helg då jag åker till kreta i en vecka. Det ska bli väldigt skönt att sola bada och bara slappa med Andy,syskon och vänner,fram till dess fortsätter träningen och deffen. Måste vara fit på min semester så jag kan sola och bada :)

Behöver typ gå ner ett till två kg på två veckor så det ska inte vara några problem tycker jag iof  så skulle jag inte klaga om det blev till mer minus men nöjer mig med två man vill jo inte bli klen liksom ..............


 Idag har har en härlig träningsvärk från helgens tunga styrkepass, jag är lite nöjd med mg själv eftersom jag känner att jag har jobbat hårt. Ska ladda upp rejält med proteiner till lunchen så min kropp återhämtar sig fort.

Ikväll blir det spinning intensiv på hälsans hus men nu  måste jag dock blåsa iväg


later   



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards