minus83kg

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Ana Fryksmo - 13 augusti 2013 13:05

 


Började min dag på uruselt humör  ja lingon veckan på besök, när jag vaknade bestämde jag mig för att

tycka synd om mig själv och ligga i sängen hela dan men självklart så blev jag telefonterroriserad av en av bästisarna och mma tränare, eftersom hon är USA så var jag tvungen att svara till slut.

Om jag fick en föreläsning !!

ja vi gör så mot varandra när  vi tycker synd om oss själva..................

Om?! jag borde skämmas då jag inte har nått att tycka synd om mig själv över,inte ens deppig igentligen var bara på dåligt humör och kände mig rulltig, men kom tillbaks när du har riktig problem Ana, rör på fläsket och ta dig till gymmet!


Nåja tog mig till gymmet och pumpa satan,rockade i både militärpressen och bänken självklart så körde jag både biceps och triceps, pumpade så hårt och jag växte exeptionellt under passet  så vida pass att min billighets t-shirt från h&m sprack runt bicepsen,det kallar jag fan för pump! :)

tränar ofta i linne eftersom jag blir å jäkla varm men eftersom jag kände mig "rund" så tog jag en t-shirt

thanks good för det eftersom det inte gjorde nått att den sprack då den var billig och dessutom så fick jag känna mig som hulken istället för the fat lady..... :P


Och där kom vändningen rakt av  så ikväll drar jag på bian


puss och kram   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards