minus83kg

Alla inlägg under juni 2010

ons

Av Ana Fryksmo - 23 juni 2010 22:54

Jag har haft så mkt att göra så jag har inte hunnit skriva så mkt och fått ägna mig till många långpromenader men jag har inte övergivit träningen, har min regel på minst 3 ggr i veckan och den håller jag. På sommaren blir det bara så tätt med allting man ska hinna med och alla man ska umgås med till råga på allt så är det vm och mitt chile e med :) Jag måste allvarligt tänka mig för lite bättre när det gäller min kost dock för jag har gjort många undantag i sommar iof med gott samvete men jag vill inte att det går överstyr.

later

Av Ana Fryksmo - 22 juni 2010 06:39

   


God morgon!

Helt underbart med soligt väder,man blir så glad av lite sol och värme. Igår blev det ingen träning eftersom som jag åkte rollerblades och hoppa studsmatta med min brorsdotter så tog all min kraft slut,visserligen så åt jag lite för bra igår men det blir ju så när man firar chiles vinst :) Nu hoppas jag att det fortsätter gå bra för chile i vm.

later

Av Ana Fryksmo - 18 juni 2010 22:50

Lite förvånad av mig själv då jag lyckades få  in 2 30 minuters promenader

och en liten jogging tur på bulltofta efter arbetet men det lyckades jag väl mest få in för att jag är så trött på min chef så spyr asså! Näre jag blir arg så e det bäst att jag tränar så det inte går överstyr.

god natt å sov gott :)

Av Ana Fryksmo - 18 juni 2010 11:19

Morning

Hade en perfekt dag igår,med långa promenader stranden och underbart sällskap dock ingen tuffare träning men pomenaderna gjorde så att att jag fick nog faktiskt. Idag blir det en lång cyckeltur men jag är inte säker så att det blir någon ytterligare träning,jag har min äckligt långa arbets helg fraför mig så jag tar det lite lugn med träningen.

later


Av Ana Fryksmo - 17 juni 2010 09:56

   God morgon :)


Det blev en lång firandes natt på salsan och mina fötter tar kål på mig så jag funderar allvarligt på att ta en vilo dag, men vi får helt enkelt se under dagen

Jag ska iaf SOLA :)

Av Ana Fryksmo - 16 juni 2010 09:24

Så jäkla härligt att börja dagen med att springa 5km och benstyrka sedan desutom en ordentlig protein rik frukost!

Måste passa på att berätta att jag ska skriva på kontrakt för en sport tidning idag fast jag blir först plåtad till höst så jag måste säga att jag är jätte nöjd, tyvärr så räcker det inte för att säga upp mig från mitt jobb (ha ha ) men det är en sjukt rolig grej som passar mig utmärkt:)

Av Ana Fryksmo - 16 juni 2010 06:14

morning :)

Nu e det mkt träning och Vm som gäller och idag spelar ju chile så det är ju extra spännande för mig så Heja chile!!!

Igår blev det 45 minuters promenad 7 km cyckel tur och sist men inte minst 60 minuters yoga, visseligen så gillar jag mer fartfyllda sporter men vad gör man inte för sina polare.

Nä nu drar jag till gymmet så later :)

Av Ana Fryksmo - 14 juni 2010 06:10

God morgon :)

Då var det måndag och veckans bästa dag med nya tag och nya krafter allt som gick dåligt förra veckan eller igår är bara till att lämna där och vända på bladet

för som sagt så har vi en splitter ny vecka framför oss.

Jag ska börja morgonen med att dra till gymmet och läsa lite ur min bok och sedan är det dags för  en arbets kväll :)

later


7km jogging tur och 7 km cyckel tur

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards