minus83kg

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Ana Fryksmo - 7 juni 2010 21:05

Dagens träning blev skiv stångs gympa inte direkt min favorit men det var roligt trotts all,var är med Andreas och några vänner så det blev jätte bra.

20 minuter rask promenad

Av Ana Fryksmo - 7 juni 2010 17:21

Tjingeling!

Jag har varit sjuk och halv depressiv i ett tag till och från men inget som inte har nått positivt med sig,nu e ja tillbax med större tränings lust än på länge iof så är det aldrig större fel på min träningslust och har jag varit sjuk så har jag power walkat för det finns inget mer uppfriskande än att röra på sig :)

Det här med vikt minskning för mkt positiv med sig även om det ibland kan föra jobbiga upplevelser oxå men i slut änden är det ändå mest positivt, då menar jag naturligtvist om man är överviktig och minskar i vikt.

Men det blir väl lite av en fixering för oss som minskat mkt i vikt på både gott och ont. Tyvärr är det så att jag aldrig kan släppa ner garden gällande mitt ätande även om vissa människor har svårt att fatta varför man alltid tänker på vad man äter,så måste jag säga att det för mig är det otroligt lätt att gå upp i vikt och lura mig själv  ang vad jag stoppar i mig, så därför är det bäst att ha kontroll på va jag äter och inte  äter . Sen så skiter jag igentligen i att vissa människor har en massa åsikter hurvida jag behöver gå ner i vikt eller inte. Jag vill ha en normal vikt och må bra för min egen skull och jag Vägrar tillhöra statistiken av de som går upp allt och lite till. Jag kan ändå inte sluta undra varför folk alltid måste försöka tvinga en till att äta sånt som man inte vill ha och sprida en massa rykten bara för att de är missnöjda med sig själva. Så jag tycker att alla som kämpar på oavsätt om det funkar eller inte ROCKAR FETT!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards