minus83kg

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Ana Fryksmo - 1 april 2011 17:18

Funny friday :)

Tjenixen återhämtad efter en hård vilo dag eller vad man ska kalla det, igår var jag helt slut och hade värk i hela króppen men det löste jag genom att vila.

 Idag blev det en fet power walk men det fick räcka för ikväll ska den här lilla chilenskan FESTA och jag ser fram emot det men jag har inte bestämt mig ifall jag ska konsumera alkoho.l för som ni vet så e det ju så att där spriten går in går djävulen ut hehe. Seriöst så är det viktigt att äta ordentligt om man ska intaga alkohol så idag kan man väl säga att det är min ätardag, viktigt att göra allt med måtta.

Vi får se om jag vill bjuda på nån bild,får se vilket humör jag e på helt enkelt :)


Kan inte påstå att jag e jätte smart alltid, då jag fick för mig att jag skulle färga håret bara några timmar innan jag ska ut, tänk om det blir helt misslyckat då får jag gå ut å klubba nä'r jag ser ut som ett ufo haha,som tur e så kan man alltid färga håret svart om det blir för jävligt :P

Vi ska på rock pubb och om ödet blir så blir det klubb efteråt ,hoppas hoppas för jag älskar att dansa :)

Nä nu får jag nog skölja ur hårfärgen.


 I will kiss and tell later :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards